Onko muita joilla raskaustesti ei meinaa millään vahvistua mutta raskaus silti jatkunut onnellisesti loppuun saakka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jennyli

Aktiivinen jäsen
26.07.2006
2 563
0
36
Siinäpä kysymys tulikin!
Eli löytyykö teitä joilla r-testi näytti pitkään haaleita viivoja vaikka viikkoja olisi jo useampi?

Itselläni raskaus vasta alussa rv 5+2 ja suurta huolta/pelkoa aiheuttaa se ettei testiviivani vahvistu kunnon plussaksi :ashamed:
Olen kokeillut monia merkkejä...liuskatestiin (prisman) en saa juuri minkäänlaista viivaa, samoin prediktoriin tuli viikolla tosi hailakka haamu. Apteekin omalla ja CB:lla olen saanut vahvimmat plussat, tiistaina jo aika kirkkaankin.
Mutta kuinka ollakkaan halusin tänään vielä testata apteekin omalla, luullen että viiva olisi jo kaunis ja kirkkaan punainen...mutta kauhukseni se olikin haaleampi kuin tiistainen :o :ashamed:
Nyt pelottaa että päätyykö tämä kesken tai onko kyseessä tuulimuna?
Pahoinvointikin kun on laantunut...oireina vain kamala väsymys ja omituiset rinnat!

Mulla näky alunperinkin vain haalea viiva testissä, se kyllä riitti minulle enkä huolehtinut asiasta sen enmpää. Eri testit voi antaa eri vahvuisia viivoja mitä niistä huolehtimaan.

Totta,tiedän että on silkkaa hulluttaa tuhlata rahaa testeihin, saati testailla monia kertoja!! ;)
Eikä siihen pysty itse vaikuttamaan kuinka tässä tulee loppujen lopuksi käymään!
Mutta Joku vaan jarruttaa enkä pysty vielä nauttimaan tästä tilanteesta :/

Kahdessa aiemmassa raskaudessa kun ei ole tarvinnut tällaisenkaan asian kanssa painia vaan vahva plussa on tullut molemmista heti!
Tämä taas huolestuttaa sen vuoksi että r-hormoninhan olisi pitänyt lisääntyä jo elimistössä mutta minulla tämänaamuinen testi oli haaleampi kuin tiistainen :/

Kiitos vastauksistanne! Toivottavasti huolenaiheeni on turha :heart:

jennylietkös sä ole tuolta kolmatta lasta kuumeilijoista?? olin meinaan itse siellä..
mun eka raskaustesti oli myös aika haalee vaik selvästi näkikin et raskaana ollaan ja puoltoista viikkoa myöhemmin ku testasin niin oli jo tosi tumma, jos sulla vaan nousee tuo raskaushormoni niin hitaasti et ei sen takii meinaa tummentua. toivon todella sun puolesta et viiva nyt vahvistuis ja raskaus sujuis hyvin. :hug:

Riippuu kyllä kai niin testistä. Ja testasiktko aina ihan samaan aikaan? Käyppäs labrassa mittauttaan verestäsi hCG niin siitä osaavat asiantuntjat jo aika paljon kertoa.

ONNEA MATKAAN :heart:

Mä tein kolme raskaustestiä. Mulla on vähän kierto ollut sekaisin, joten luultavasti tein ekan testin sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Viiva oli tosi haalea, mutta näkyvissä kuitenkin. Tein vielä kahtena aamuna peräkkäin testin uudestaan ja aina oli haalea se viiva.

Kun odotin esikoista niin testiin tuli kerralla tumma viiva. Tosin kuukautiset oli silloin jo lähes viikon myöhässä.

Itsekin mietin onkohan kaikki hyvin ja tuo tuulimuna yms. on käynyt mielessä, mutta varasin silti normaalisti ajan neuvolaan ja menen sinne nyt parin viikon päästä. Viikkoja on kait nyt jotain 7+

En tee enää kotona testejä ja tuo verikoe labrassa varmaan maksaa? Ja mitäs kautta se pitää varata, neuvolan?

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Mä tein kolme raskaustestiä. Mulla on vähän kierto ollut sekaisin, joten luultavasti tein ekan testin sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Viiva oli tosi haalea, mutta näkyvissä kuitenkin. Tein vielä kahtena aamuna peräkkäin testin uudestaan ja aina oli haalea se viiva.

Kun odotin esikoista niin testiin tuli kerralla tumma viiva. Tosin kuukautiset oli silloin jo lähes viikon myöhässä.

Itsekin mietin onkohan kaikki hyvin ja tuo tuulimuna yms. on käynyt mielessä, mutta varasin silti normaalisti ajan neuvolaan ja menen sinne nyt parin viikon päästä. Viikkoja on kait nyt jotain 7+

En tee enää kotona testejä ja tuo verikoe labrassa varmaan maksaa? Ja mitäs kautta se pitää varata, neuvolan?

tk:ssa otetut verikokeet ovat pääsääntöisesti ilmaisia.. tarvit vain lähetteen neuvolasta! Lähetteen voi myös kiroittaa esim sairaanhoitaja tai lääkärikin, mutta varmiiten saat neuvolan kautta!
Oon ymmärtänyt että kaikillä (harvoilla) raskaustestin, viiva ei koskaan vahvene saman vahvuisiksi.. vaikka raskaus etenisi ihan normaalisti!
niin ja hcg kannattaa ottaa verestä..

Kiitos vastauksistanne :hug:

Ikävä kyllä pahin pelkoni toteutui ja eilen rv 5+2 alkoi vuoto :'(
Ei jaksanut meidän pieni rakas elää vaan lensi tähdeksi taivaalle :'( :heart:
Olo on kirjaimellisesti tyhjä mutta uskoa tulevaan on vielä jäljellä :heart:

Yhteistyössä