Acon10 kasettitestistä

Jääkö acon10 kasettitestiin nk.viivanpaikka ja jos on jäänyt niin onko se ollut teillä harmahtava vai onko siihen jäänyt aavistus vaal.punaista?
Itse tein ton testin (en aamupisusta) ja siihen t kohtaan jäi haalea just silmin erottuva vaal.pun viiva.mutta sen näki myös ystäväni joten silmäni eivät tehneet kepposta kuten ensin ajattelin.joten mitenköhän tuon nyt uskaltaisi ajatella?ja sen verran taustaa että perjantaina alkoi rusehtava vuoto ja se loppui lauantaina iltapäivällä.ja masua on juu ihan kiitettävästi supistellut että itku meinaa välillä tulla ja alavatsaa jomottaa ihan jatkuvasti ihan kuin olisi super kuukautiset käynnissä.mutta ei vaan vuotoa ole.ei taas voi ymmärtää näitä testejä.niin ja se minua askarruttaa eniten kun mulla on klipsit.mutta silti on ollut km menoja viimeksi muutama kk sitten.oireita on ollut,pahoinvointia,hajuaisti herkistynyt,rinnat turvonnu ja kosketusarat.ja viimeviikon torstaina yöllä tuntui vasemmassa munasarjassa aivain kuin joku olisi hiljaa liikuttanut jotain"palloa"eteenpäin.oli muuten aika vekkuli tunne.Mene tiedä nyt sitten taas näistä tuntemuksista ja kaikesta muusta takuuseen kun kyseessä saattaa olla se samperin salakavala mielikuvitus joka pääsee liiankin usein yllättämään olemassa olollaan :p .
 
Itselleni ei ole ainakaan jäänyt siitä koskaan mitään muuta kuin tyylipuhdas nega, eli sen puolesta kuulostaisi hyvältä! :) Ja eikös ne viivanpaikat ole sellasia missä ei ole yhtään punaista? Tee huomenna aamulla uusi jos vaikka saisit vielä selkeämmän viivan!

Toivotaan parasta!!! :flower:
 
Kyllä minulla vaan on jäänyt aconin kasettitestiin viivanpaikka. :( Tosi vaikea oli sanoa näkyikö testissä hitusen vaal. pun vai ei. Miehen mielestä näkyi punaista, itse en ollut varma. Mutta nega se sitten oli, kun menkat alkoi ajallaan. Kaksi kertaa oon saanu aconiin viivanpaikat, en jokaiseen testiin kuitenkaan. Tai sitten en ole kaikkia niin tarkkaan tihrustanut. ;) Tsemppiä sulle kumminkin ja toivotaan, että kyseessä olis haamuviiva! =)
 
En usko että jää mitään ellei ole raskaana, ohjeen mukaan viivaa ei tule ellei ole raskaushormonia, itse luotan Aconiin. Testasin just viime ke sillä, kun piti alkaa menkat ja plussaa tuli, haalea viiva, mutta ei viivan haaleudella tai tummuudella ole väliä. Raskaana ollaan. Kerran testasin ennenkuin menkat piti alkaa, kun tuntui olo siltä, että olen raskaana, viiva näkyi selvästi, on sen verran herkkä, että näyttää hyvinkin varhain raskauden tai munasolun hipaisunkin, mulla alkoi sitten lähes normaalisti menkat ja runsaana. Jos munasolu vain hipaisee kohdun seinämää, raskaushormonia erittyy, että näkyy, vaikka sitten ei kiinnitykään ja tulee vuodon mukana pois, näistä voi lukea kun googlettaa aiheesta ja perhesuunnittelusivuilla muistaakseni on jotain.

Kannattaa odottaa kierron loppuun ja ohjeessa sanotaan, että testata kannattaa ensimmäisenä myöhästymispäivänä, silloin ei tule turhia tulkintaongelmia, jos on näkyäkseen ja on raskaana. Aconissa näkyy kyllä selvästi heti, ei tartte yrittää tulkita.

Tsemppiä ja plussaa sulle!
 
Uskon, että ns. viivanpaikat ovat just jotain hipaisuja, hormonia ei erity tarpeeksi, munasolu hedelmäittyny, mutta ei kiinnity ja vuoto alkaa sitten ajallaan tai hieman yli. Herkät testit on just siitä huonoja, kun näkyy tällaisetkin. Voi ajatella, että tuli varhaiskm tai menkat vaan vähän myöhässä, kuinka itte haluaa. :eek:
 
Tein Acon10-testin perjantaina kp 37/30-40 ja ei tullut viivanpaikkaa, haamua, eikä plussaa. Ihan tasavalkoinen tausta. Yritin kyllä tiirailla eri valoissa ja kulmissa, mutta mitään ei näkynyt! Ehkä sulla on ainakin joku hipaisu ollut, joka aiheutti viivanpaikan! =)
 
Itse uskon, että tässä aconin kasettitestissä todella on viivanpaikka. Itselläni se viiva tuli tosiaan vasta tuntien jälkeen testaamisesta näkyviin. Olen kuullut monen muunkin sanovan, että juuri tässä testissä olis viivanpaikka. Itse en enää aio testata kyseisellä testillä, kun on niin epäluotettava (jos testaamisen tarvetta joskus tulee). Vaikka tosin kyllähän se monella toimii moitteetta. :)
 
Hei,
Minäkin testasin tuolla kyseisellä testillä ja minulle tuli haamu myös tunti testaamisen jälkeen. Tulkitsin sen kyllä negaksi kun aikaa oli jo mennyt se tunti. Nyt menossa 36/34-39 ja tätiä odotellaan.
 
Aurora72 testin ohjeessa sanotaan, ettei tulosta pidä lukea enää 10 min kuluttua, silloin niihin voi tulla viivanpaikkoja tai haamuja ehkä. Katsoo testin testiajan sisällä ja sitten hävittää, niin ei tulkitse väärin. Ohjeita kannattaa noudattaa, mulla näytti selvästi plussan, viiva voi olla haalea, ei sitä tule ellei ole raskaana, neuvolastakin sanottiin niin.
 
Mulla on kaikkiin Aconin kasettitesteihin tullut ihan selkeä viiva, kunhan tarpeeksi kauan jaksaa odotella. Testiajan puitteissa se näyttää kyllä ihan oikein, eli puhdasta negaa, mutta se roskisviiva tulee kyllä aina.

Eli älkää katsoko enää sen testiajan jälkeen. Minä katson, koska se on muka niin kiva katsoa kahta viivaa vaikkei ne mitään enää tarkoitakaan.

(Huom! Varmasti on niitä, joilla tuo roskisviiva on "tarkoittanut plussaa", mutta ei se siitä raskaudesta johdu siltikään. Jos sillä testillä kerran on sellainen ominaisuus, että se tarpeeksi pitkän ajan päästä tupaa niitä viivoja keksimään, niin kyllä se sen tekee huolimatta siitä, onko joku raskaana vai ei. Osa testaajista sitten on, osa ei, tuloksesta riippumatta.)
 
Mulla ei ole näyttänyt mitään viivaa, ellen ole ollut raskaana, vaikka roskista kaivelisin vielä seuraavanakin päivänä. Olen kaksi raskautta testannut Aconin kasettitestillä ja molemmat hyvin selvästi näkyneet, viiva voi olla haalea tai tumma, kun testiajan sisään tulee. Niistä vääristä tulkinnoista ei saa muuta kuin stressiä ja turhaa miettii mitähän se tarkoitti.

Kuten aiemmin mainitsin jotkut testit ovat liiankin herkkiä näyttämään plussana myös ei kiinnittyvät munasolut, mulla oli varmaan kerran just semmonen, kun oli raskaustuntemukset voimakkaita ja testasin kp 27 selkeän plussan, testi oli kylläkin Clearbue, vuoto alkoi kuitenkin kp 30 runsaana ja testi näytti negaa melkein saman tien. Uusi raskaus lähti kuitenkin pian, etten jäänyt sitä kauaa miettimään ja suremaan. Testasin n. 4 kk:n päästä plussaa sitten just Aconin kasettitestillä.

Toivon teille kaikille selkeitä plussia niin ettei tartte arvailla. :) :heart:
 

Yhteistyössä