Absolutistit pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä myös, vaikken vakikäyttäjä olekaan! :) En käytä alkoholia, koska en ole vielä koskaan tavannut ihmistä, joka olisi niin fiksu, että sillä olisi varaa tyhmentyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja verilettu:
Minä myös, vaikken vakikäyttäjä olekaan! :) En käytä alkoholia, koska en ole vielä koskaan tavannut ihmistä, joka olisi niin fiksu, että sillä olisi varaa tyhmentyä :)

Anteeks että mä kuokin täällä, mutta viini on viisasten juoma :snotty:
Kyllä kaikki älyköt ottaa vähän - niin se aatos lentää luovemmin :D

tällä hetkellä vai yleensäkin? Neuvolassa kun kysyttiin kuinka paljon juon silloin kun en ole raskaana tai imetä, niin vastasin, että olen melkein absolutisti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
tällä hetkellä vai yleensäkin? Neuvolassa kun kysyttiin kuinka paljon juon silloin kun en ole raskaana tai imetä, niin vastasin, että olen melkein absolutisti. :whistle:

Ihan miten sen mieltää.. en mäkään absolutisti ole (silloinhan en saisi polttakaan, eikö se niin ollut?) mutta ei vaan oo tehny moneen vuoteen mieli ottaa vettä väkevämpää. Viime jussina puoli pulloa sidua join vaivoin, sekin oli eka maistiainen jotain kolmeen vuoteen :D

Niin mikä lasketaan absolutistiksi? Se että ei vain juo (tai polta) esim. muuten vaan tai elämäntilanteen vuoksi, vai se että on päättänyt että ei (ikinä ) tee sitä? Mä en ole viimeiseen 3,5 vuoteen juonut kun olen joko ollut raskaana, imettänyt, tai yrittänyt raskautua... Mutta varmasti taas jossakin välissä jotakin vähäsen juon kun tämä vaihe on ohi...

Yhteistyössä