Absolut Torr - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liitu"

Vieras
Oon nyt kokeillut kaikki muut mahdolliset eikä mitään auta. Oikeastaan kärsin jännityshikoilusta joten nyt sit on jäljellä enään tämä. Jos se ei auta niin nolona sit lääkäriin :(

Eli laitetaanko tota kerran viikossa ja muuten ihan tavallista dödöä vai eikö saa laittaa mitään?
Muutenkin ottaisin mielelläni kokemuksia vastaan, onko tullut haittavaikutuksia? Hyvät puolet?

Kirveli ihan hemmetisti. Auttoi kai jonkin verran, mutta käytin lisäksi kyllä tavallista dödöä päivittäin. Tuntui muuten ihan haisulilta. Ehkä kuitenkin yhdistettynä toimi paremmin, kuin pelkkä kauppatavara. Mut en tiedä....kaipaisin kanssa jotain todella toimivaa. Mulla kainalot kastuu minuutissa, vaikkei edes hikoiluttaisi. Ei mitään mahdollisuutta käyttää värikkäitä paitapuseroita.

Toimii. Pelasti mun elämän melkeenpä :D Aluks sitä piti laittaa kai joka ilta, sit myöhemmin vaan kerran viikossa tai tarpeen mukaan. Sillon kun laittoi ensimmäisiä kertoja niin kirveli niin paljon että piti pestä pois, mut sit iho tottui eikä tuntunut enää miltään, kunhan kattoi että oli pari päivää kainaloiden karvojen ajamisesta ettei iho ollut rikki sen jäljiltä. Yhtään miinusta en keksi, oikeesti oli aivan ihanaa kun loppui se inhottava hikoilu ja paidan vaihto 3 krt päivässä!

Yhteistyössä