P
Petetty
Vieras
Tarvitsisin vähän viisaita neuvoja, koska tuntuu, että en pääse asian ylitse omin voimin. Olin epämääräisessä suhteessa kaksi vuotta, ja palavasti rakastunut. Yritin päästä suhteesta pois, koska tiesin, että mies ei ole minuun rakastunut, mutta en voinut lopettaa suhdetta, koska yksinkertaisesti olin niin rakastunut, että elämä ilman häntä oli merkityksetöntä. Keväällä erosimme muutamaan kertaan, mutta kun lopullinen ero oli sitten käsillä, huomasin, että olin raskaana. Samalla kun mies ilmoitti, että haluaa, ettei enää tavata, koska ei ole rakastunut minuun, kerroin hänelle, että olen raskaana. Siitä alkoi sellainen pommitus, että menin täysin sekaisin. Mies lupasi ja vannoi, että jos teen abortin, hän lupaa yrittää seurustelua kanssani. Tein siis abortin, koska rakastin tätä miestä yli kaiken. Lähdimme kahden viikon matkalle, jossa tarkoitus oli aloittaa alusta. Matka oli aivan ihana, olin taivaassa. Palasimme Suomeen, näimme 3 viikon päästä, ja mies sanoi, että matkan jälkeen ei edes halunut halata ja laittoi välit poikki.
Yritän päästä tästä tilanteesta yli, ja olla syyttämättä itseäni. Syytän siitä, että tein abortin, syytän siitä, että hän pystyi pallottelemaan minua. Olen edelleen niin rakastunut tähän mieheen, että tuntuu, että joku demoni suurin piirtein vetää minua perässään, enkä pääse tilanteesta yli vaikka kuinka yritän. Itken vaan, mikään ei auta. Ei viina, ei kaverit, ei urheilu, ei uusi poikaystävä. En tiedä mitä tehdä
Yritän päästä tästä tilanteesta yli, ja olla syyttämättä itseäni. Syytän siitä, että tein abortin, syytän siitä, että hän pystyi pallottelemaan minua. Olen edelleen niin rakastunut tähän mieheen, että tuntuu, että joku demoni suurin piirtein vetää minua perässään, enkä pääse tilanteesta yli vaikka kuinka yritän. Itken vaan, mikään ei auta. Ei viina, ei kaverit, ei urheilu, ei uusi poikaystävä. En tiedä mitä tehdä