Myös naisella on oikeus päättää.....Alkuperäinen kirjoittaja :):Myös down-lapsella on oikeus elämään!
Myös down-lapsen vanhemmilla on oikeus elämään. Omaan elämään.Alkuperäinen kirjoittaja :):Myös down-lapsella on oikeus elämään!
no SINÄ sen just päätät. SINÄ sen synnyttäisit ja hoitaisitAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun täytyy nyt hieman nolona sanoa, että en tiedä.
Toisaalta en tiedä jaksaisinko koko loppuelämäni hoitaa "vauvaa", mutta toisaalta mikä mikä olen päättämään kuka saa syntyä ja kuka ei.
Kyllä mä sen tiedän, mutta millä oikeudella MINÄ voin päättää, ettet sairas ihminen ansaitsee elämää? Senkö takia että ajattelen itsekkäästi?Alkuperäinen kirjoittaja niin:no SINÄ sen just päätät. SINÄ sen synnyttäisit ja hoitaisitAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mun täytyy nyt hieman nolona sanoa, että en tiedä.
Toisaalta en tiedä jaksaisinko koko loppuelämäni hoitaa "vauvaa", mutta toisaalta mikä mikä olen päättämään kuka saa syntyä ja kuka ei.
Tätä voin peesailla,samassa tilanteessa ollutAlkuperäinen kirjoittaja anneka66:Päätös ei oo ollenkaan helppo, kun tulee omalle kohdalle. Nyt on helppo sanoa, että abortoisin, mutta tositilanteessa päätös on vaikea. Omalla kohdalla aikoinaan toivoin, että kyseessä ois "vain" down, mutta olikin vakavampaa, joten keskeytys oli ainoa vaihtoehto. Kyllä siinä parissa päivässä ennen tarkempaa ultraa ehti mietiskellä kaikenlaista. Suurimmaksi toiveeksi nousi kuitenkin se, että saisimme pitää vauvan. Toisin kävi.