Abortin tehneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä olis tullu niin pienellä ikäerolla neljäs lapsi, että ei yksinkertasesti rahkeet olis riittäny... ihan omaa typeryyttä ehkäsy petti... ja hyvin olen toipunut, heti kun testin tein niin ratkaisu oli jo tiedossa.

Mulla on menkat myöhässä, enkä ole uskaltanut tehdä testiä. Isäehdokas on eksä, oltiin jotain 6vuotta yhdessä. Haluaisin kyllä kovasti lapsen(en välttämäti hänen kanssaan), mutta tämä mies on pettänyt minua, lyönyt, kuristanut, valehdellut jatkuvasti ja paljon muuta mitä en ole kiinnostunut muistelemaan. Tiedän aika varmaksi, että hän tekisi elämästäni helvettiä jos saisin hänen lapsensa. Hän haluaisi olla yhdessä, minä en. Ja olen vierestä seurannut, kuin hän on "kasvattanut" poikaansa aiemmasta liitosta. Suoraan sanottuna en luovuttaisi lasta hänelle edes päiväksi.

Mutta mutta.. Olen pitkään halunnut lasta, mulla on kuitenkin hieman ongelmia lisääntymiselimien kanssa. Antaisinko itselleni anteeksi, jos sellaisin joutuisin tekemään.. Jos sen jälkeen en vaikka pystyisi saamaan lapsia ollenkaan.

olin suht nuori ja sekaisin, kyse oli todellakin vahingosta, olisin jäänyt yksin ja olin juuri saanut työpaikan jossa viihdyin ja työtä jota halusin tehdä. päätös oli oikea ja olen päässyt asian yli aikoja sitten, vaikka aina välillä mietin että mitä jos.. vaikka se on turhaa

[QUOTE="alkup.";23302753]Mulla on menkat myöhässä, enkä ole uskaltanut tehdä testiä. Isäehdokas on eksä, oltiin jotain 6vuotta yhdessä. Haluaisin kyllä kovasti lapsen(en välttämäti hänen kanssaan), mutta tämä mies on pettänyt minua, lyönyt, kuristanut, valehdellut jatkuvasti ja paljon muuta mitä en ole kiinnostunut muistelemaan. Tiedän aika varmaksi, että hän tekisi elämästäni helvettiä jos saisin hänen lapsensa. Hän haluaisi olla yhdessä, minä en. Ja olen vierestä seurannut, kuin hän on "kasvattanut" poikaansa aiemmasta liitosta. Suoraan sanottuna en luovuttaisi lasta hänelle edes päiväksi.

Mutta mutta.. Olen pitkään halunnut lasta, mulla on kuitenkin hieman ongelmia lisääntymiselimien kanssa. Antaisinko itselleni anteeksi, jos sellaisin joutuisin tekemään.. Jos sen jälkeen en vaikka pystyisi saamaan lapsia ollenkaan.[/QUOTE]

no lapsi ansaitsee isän, hyvän sellaisen ja jos nyt jo tiedät että ex miehesi ei sitä ole niin..
et pääse miehestä sitten eroon millään

Jouduin tekemään abortin pari kuukautta sitten. Ihan siitä syystä, etten ollut valmis äidiksi, kaikki opiskelut kesken ymsyms.. Onnellisessa parisuhteessa elän ja aina olen halunnut olla nuori äiti, mutta taidan nyt olla vielä liian nuori... Aina kun näkee vauvoja tai raskaana olevia naisia tai ylipäätään mitään raskauteen liittyvää, niin kyllä se sydämessä kolahtaa.. ja pahasti.. Eli huonosti olen toipunut ko. asiasta... Mutta ei ollut muutakaan vaihtoehtoa siinävaiheesssa.. Kyllä se minun aikani vielä joskus koittaa! :)

Uusimmat

Yhteistyössä