Åboriginal

  • Viestiketjun aloittaja utelen
  • Ensimmäinen viesti
Onko vihot ja kynät valmiina? :snotty:

Tavattiin Turkissa kesällä 2001, olin viettänyt siellä kesiä työskennellen jo vuodesta 1998 saakka. Yhteinen ystävämme (nykyään kuopukseni kummitäti) esitteli meidät. Tunsin myös miehen veljen ja joitain ystäviä jo entuudestaan.
Meillä tosiaan on 4 v ikäero. En ole tähän päivään mennessä huomannut sitä. Mies, kuten turkkilaiset miehet yleensä, näyttää ja vaikuttaa ikäistään vanhemmalta (ne kypsyy siellä etelässä kai nopeammin :xmas: ). Sitäpaitsi, mies väitti alussa olevansa 23-vuotias vaikka oli 20 v :whistle: , epäili etten antaisi hänelle edes mahdollisuutta jos tietäisin että hän on vasta 20.
En tiedä mikä kolahti. Huomion kiinnitti se, että miehellä ei ole ruskeita silmiä =). Kiltteys ja tietynlainen vaatimattomuus kiehtoi myös (hän ei ollut mikään lipevä ja itseään täynnä oleva rantapoika kuten moni muu mua lähestynyt oli). Siltikään en meinannut antaa hänelle mahdollisuutta: ensimmäiset kuukaudet vaan moikkasin kun hän tuli vastaan, ja häivyin sitten omiin touhuihini. Kun oltiin ekan kerran juteltu pidempään, ja ystäväni (joka tiesi miehen tunteista mua kohtaan) kysyi mielipidettäni niin sanoin että hirmu mukava se on, muttei meistä koskaan mitään tule =) . Seuraavalla kerralla aloin jo ihastua, ja pian olinkin jo rakastunut :saint: .
 
vieras
siis mitä tää ny on?mitä erikoista niissä on????? onks se jotenki outo vai? onko jotai kummallista? alko vaan kiinnostamaan kun tällänen alotus. en koko Åboriginalia tiedä.kuka mitä hä....
 
vieras
jaa vastausta tulikin jo....selvis kummasti mullekki teitämättömälle mikä Åboriginal ja mies!! ookko sitten miestäs sen 4v vanhempi?? ja mitäs outoa tossa,ei ollu kyl mitää mu mielest
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelen:
missä päin turkkia tapasitte? kuin uskalsit 'luottaa'? niiden maineen tuntien...
Marmariksessa.
Kolmen siellä vietetyn kesän kokemuksella tiesin jo, että maine ei vastaa totuutta. Suurin osa on ihan kivoja, tavallisia, luotettavia kundeja, ne muutamat vähemmän luotettavat vaan saa eniten "palstatilaa" - ja sellaiset osasin siihen mennessä erottaa jo kilometrin päästä. Ja heikäläiset on muuten yleisesti ottaen sitä mieltä, että meihin suomalaisiin ei voi luottaa :whistle: . Miestä varoitettiin minusta ja kaltaisistani (=ulkomaalaisista) yhtä lailla kuin mua varoitettiin hänestä :D. Sanoivat, että olen mieheni kanssa vain hyötymismielessä (ilmainen majoitus) ja jätän hänet syksymmällä kun haluan palata Suomeen. Toisin kävi :xmas: .
Turkkiin mennessäni olin tosi kyyninen. En uskonut sanaakaan mitä esim. työkaverini sanoivat. Ajan kanssa sitten opin tajuamaan, että eihän ne kaikki piru vie valehtelekaan =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
Kurkkasin Åboriginalin profiiliin ja voi luoja miten kauniit lapset siellä oli :heart: Aivan mahtavat silmät! :heart:
Baban silmät on lapsosilla =)
Nyt siellä on hetken aikaa myös minun ja miehen kuva (älkää sitten kertoko mun miehelle, se on kieltänyt laittamasta hänen kuviaan tänne :D ).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
Kurkkasin Åboriginalin profiiliin ja voi luoja miten kauniit lapset siellä oli :heart: Aivan mahtavat silmät! :heart:
Baban silmät on lapsosilla =)
Nyt siellä on hetken aikaa myös minun ja miehen kuva (älkää sitten kertoko mun miehelle, se on kieltänyt laittamasta hänen kuviaan tänne :D ).
ei näy!!
 
Varpunen
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
Kurkkasin Åboriginalin profiiliin ja voi luoja miten kauniit lapset siellä oli :heart: Aivan mahtavat silmät! :heart:
Baban silmät on lapsosilla =)
Nyt siellä on hetken aikaa myös minun ja miehen kuva (älkää sitten kertoko mun miehelle, se on kieltänyt laittamasta hänen kuviaan tänne :D ).
Mielenkiinnosta kyselen, jos tietäisit, että onko tuommoiset harmaat silmät yleisetkin turkkilaisilla miehillä(ruskeiden lisäksi siis.. ) Itse törmäsin lomallani turkissa mieheen, jolla oli oikein silmään pistävän harmaat silmät. Aika ihanat:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Mielenkiinnosta kyselen, jos tietäisit, että onko tuommoiset harmaat silmät yleisetkin turkkilaisilla miehillä(ruskeiden lisäksi siis.. ) Itse törmäsin lomallani turkissa mieheen, jolla oli oikein silmään pistävän harmaat silmät. Aika ihanat:D
Ei ne kovin yleisiä ole, mutta onhan niitäkin. Arabisilmiksi sanovat niitä =).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
Kurkkasin Åboriginalin profiiliin ja voi luoja miten kauniit lapset siellä oli :heart: Aivan mahtavat silmät! :heart:
Baban silmät on lapsosilla =)
Nyt siellä on hetken aikaa myös minun ja miehen kuva (älkää sitten kertoko mun miehelle, se on kieltänyt laittamasta hänen kuviaan tänne :D ).
söpöt on lapset noissakin kuvissa... ja eipä miehestäkään keksi pahaa sanottavaa.. :D :D
 
Varpunen
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Mielenkiinnosta kyselen, jos tietäisit, että onko tuommoiset harmaat silmät yleisetkin turkkilaisilla miehillä(ruskeiden lisäksi siis.. ) Itse törmäsin lomallani turkissa mieheen, jolla oli oikein silmään pistävän harmaat silmät. Aika ihanat:D
Ei ne kovin yleisiä ole, mutta onhan niitäkin. Arabisilmiksi sanovat niitä =).
Okei:) Kiitoksia! Olivat oikein miellyttävät silmät siellä ruskeiden silmien meressä.. :D Vaikka omalla miehelläni ruskeat silmät tosin onkin.. :p

 

Yhteistyössä