ABC vai Carena matkaratas tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ani1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ani1

Vieras
Eli kyselen tässä käytössä tulleita kokemuksia teiltä joilla on ollut käytössä Carena matkarattaat ja/tai ABC matkarattaat.

Itse olen harkinnut Carena Easy tai Carena Lieback Lux tai ABC Parade matkarattaita tms. Onko näistä jotkut tai joku muu merkki selvästi parempi teidän mielestänne jotka olette kokeilleet jotakin näistä merkeistä ?

Tarkoituksena on hankkia matkarattaat joissa on kuomu, säädettävä selkänoja (makuuasentoon) ja tavarakori alhaalla.

Minulta löytyy carena easy rattaat, viime vuonna ostin ja hyvät olleet mutta nyt olen myymässä niitä, olisitko kiinnostunut ostamaan? 60eurolla lähtee!
Myyn rattaat tuplarattaitten alta pois!

Meillä on noista Carenan Lie Back Luxit ja ovat olleet ihan hyvät. Samoin Carenan Easyt olivat hetken aikaa, olivat ihan hyvät nekin. ABC Designin koko tuotanto kannattaa sen sijaan jättää kauppaan, ovat ihan surkeita.

Meiltä löytyy Carena Lieback Luxit ja ihan hyvät on olleet, edelliset matkarattaat oli Gracot, eikä niissäkään varsinaisesti moitittavaa ollut, tykkään itse vaan noiden Carenoiden pienemmästä koosta.

Yhteistyössä