ABC Parade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tilasin abc yhdistelmärattaat jotka nyt ollut kuukauden päivittäisessä käytössä ja niistä olen ainakin tykänny.. Paljon nähnyt myös kaupungilla abc rattaita ja vaunuja.. Olen ollu tyytyväinen.

Nuo taida olla perusrattaat. Ei niissä taida paljon eroa olla. Oletko katsellut Gragon vastaavia malleja? Esim. Gragon Miraget tai Emman BMX. Jos haluat vastaavia katsella.

Itse ostaisin ehkä lähes samanhintaiset ja suht samanlaiset Gragot kuin Abc:t. Mutta nämäkin ovat vähän makuasioita.

Sitä olenkin miettinyt, että pistääkö vähän lisää ja ostaa Gracon miraget vaiko nuo abc:t. Jotenkin voisin kuvitella, että Gracot olisi paremmat... ja jos näin on, kannattaako säästää paria kymppiä.

Tilasin myös Hobby Hallilta ABC:n rattaat ja Garenan matkarattaat. Ero on kuin yöllä ja päivällä. ABC-rattaat on valmistettu Kiinassa ja sen myös huomaa. Ihan rimpulat verrattuna Garenaan. Itse en tykännyt, joten laitoin takaisin.

Nuo Carenat kyllä myös kiinalaiset, nykyään kaikki tehdään joko Kiinassa tai entisissä itä-blokin maissa, kuten Puolassa. Carenan kuomurattaat on ollu aikasta jees, ABC:lta kokemuksia vain Air Rideristä, joka enempi kuomuratas.

Niin, piti vielä sanomani, että kattoppa www.pikkupingviini.fi, ja sieltä nuo Jovin Io matkarattaat, hinta 99€ ja vaikuttavat erittäin hyviltä, hintaan kuuluu jopa jalkapeitto.

Yhteistyössä