ABC-matkarattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heluna

Vieras
Kertokaapa, jos omistatte ABC-merkkiset matkarattaat, että ovatko olleet hyvät. Olen katsellut huuto.netistä matkarattaita ja tämän merkkisiä näyttäisi olevan myynnissä aika paljon... Hinnaltaan ovat ihan kohtuullisia ja ulkonäkökin on ok. En pääse myymälään vertailemaan eri merkkejä joten kaikenlaisia kokemuksia otetaan vastaan! Toinen edullinen merkki on ollut oran joku malli, mutta sitä ei paljon näy myynnissä käytettynä. Tuollaiset edullisemmat riittäisivät meille koska yhdistelmä vaunut löytyy kotoa. Milloin olette ruvenneet käyttämään matkarattaita? Meneekö ABC makuuasentoon?
Kiitos vastauksista!!

Meillä on käytössä pari vuotta vanhat abc:t ja oli jo viisikuisella käytössä lomamatkalla. Saa siis makuuasentoon (poika ei vielä istu); pedattiin vauvalle petikin siihen hotellissa. Ainakin reissussa toimivat, saa yhdellä kädellä (vauva sylissä) kasaan ja ovat helppo pitää puhtaana. Etupyörien sivuttaisen pyörimisen saa myös lukittua kätevästi, mutta pyörivät myös hienosti ahtaissa tiloissa. Yllättävän tukevat ollakseen niin kevyet. Kokemuksia ei muista rattaista ole, mutta ihan toimivat nuo ovat. Ja kolmannella muksulla kierrossa matkarattaina.

Meillä edelleenkin silloin tällöin käytössä, lapsi on kohta 2 v. Olen tykännyt tosi paljon, näppärät ja ketterät, mutta myös tukevat. Ostettiin ne, kun poika oli 4 kk. Menee täysin makuuasentoon. Ja kangasosat on kätevästi irrotettavissa pesua varten. Muistaakseni maksoivat sillon 89 €.

Ostin käytettynä abc:n matkarattaat+sadesuojan(25e). Olen ollut todella tyytyväinen ostokseen. Menee makuuasentoon, yhdenkäden kokoamismekanismi ja todella ketterät. Eka kerran käytettiin matkarattaita vauvan ollessa 6kk vanha.

Yhteistyössä