olen kuullut samaa, mutta tuntuu että kalleimmissa merkeissä hinnoissa on niin paljon ilmaa..
ollaan ostamassa matkarattaita jotka kuitenkin ilmakumipyörillä, joita voi käyttää ympäri vuoden ja pääsee liikkumaan huonommillakin teillä. abc:n rattaissa olisi hyvän ja lämpöisen näköinen jalkapeite ja menee pieneenkiin takakonttiin.
entäpä sitten carena tai muut halvemmat merkit? kokemuksia otetaan mielellään vastaan!
Me ostettiin semmoset tuplarattaat käytettyinä eikä vaadittu paljon laatua (lähinnä kaupunkikävelyyn). Ovat kyllä ihan hyvin pelittäneet, vaikkei ole edes ne ilmakumipyörät. Miinusta noissa ABC Designin rattaissa on lyhyt takuu (ainakin kevyemmissä rattaissa vain 6kk). Riippuu paljon siitä, mihin tarkoitukseen rattaat tulee.
Meillä on ABC design yhdenkäden sateenvarjorattaat (muista ei kokemusta), ovat kyllä aika halpikset, vaikkakin toimivat. Ehkä ostaisin tällä kokemuksella vähän laadukkaammat. Perusasiat toimii mutta viimeistely ei. Jokapäiväisessä käytössä alkaa pikkuasiat pänniä.
meillä on abc desing 4w air rider.vat olleet todella ihanat vaikka ostin ne ihan uutena vajaa kuukausi sitten.. olen tykännyt ja väri ja muotoilu oli erityisesti minun makuuni