Synnytystä ennakoivia merkkejä on kyselty moneen kertaan, mutta haluaisin nyt kysyä, enteilikö sinun synnytystäsi epämääräisen levoton olo? Kuinka kauan levottomuus jatkui, päiviä vai viikkoja?
Itse olen viimeisen viikon verran nukkunut erittäin hyvin, mikä on ihan kummaa, mutta päivisin olen levoton ja tavallaan vain "odotan" synnytyksen alkamista. Viikkoja kuitenkin vasta 36+3. Alkuraskaudesta lähtien on ollut sellainen epämääräinen aavistus, että meidän vauva voisi syntyä ennen laskettua aikaa.
Itse olen viimeisen viikon verran nukkunut erittäin hyvin, mikä on ihan kummaa, mutta päivisin olen levoton ja tavallaan vain "odotan" synnytyksen alkamista. Viikkoja kuitenkin vasta 36+3. Alkuraskaudesta lähtien on ollut sellainen epämääräinen aavistus, että meidän vauva voisi syntyä ennen laskettua aikaa.