Aavistitko synnytyksen käynnistyvän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hunaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hunaja

Jäsen
29.03.2008
110
0
16
Synnytystä ennakoivia merkkejä on kyselty moneen kertaan, mutta haluaisin nyt kysyä, enteilikö sinun synnytystäsi epämääräisen levoton olo? Kuinka kauan levottomuus jatkui, päiviä vai viikkoja?

Itse olen viimeisen viikon verran nukkunut erittäin hyvin, mikä on ihan kummaa, mutta päivisin olen levoton ja tavallaan vain "odotan" synnytyksen alkamista. Viikkoja kuitenkin vasta 36+3. Alkuraskaudesta lähtien on ollut sellainen epämääräinen aavistus, että meidän vauva voisi syntyä ennen laskettua aikaa.

Mä en aavistanu kyllä mistään muusta kuin siitä että lapsivettä alko tuleen. Myöhemmin ajattelin että olin kyllä kiukkunen ku ampiainen koko päivän ja nukuin vaan ja kiukuttelin miehelle että on se nyt **tun kiva tulla kipeeks viikkoa ennen laskettua aikaa :laugh: Poika syntyi siis 39+0.

en aavistanut..
luulin aavistavani..mutta se oli jokapäiväistä n. 3vk ajan,,,,,,
Olin 100% varma että lapsi syntyy ainakin 2vk ennen laskettua aikaa.
Vatsanikin oli laskeutunut jo sitä ennen hiukan.
Lopulta lapsi syntyi laskettuna päivänään.. Eli se niistä varmoista tunteista.

edellisenä iltana juuri ennen nukkumaan menoa vannnoin etten suostu koskaan ponnistamaan vaan laitan jalat ristiin kun niin pelotti... Aamullahan se oli lähdettävä, eikä siinä kysytä haluatko synnyttää nyt ;) Lapsi syntyi sitten päivällä...

aavistin molemmista. hassua kuin se onkin. ihmettelen vielä itekin enkä oikeen usko, että on edes totta vaan totta ne on.

ekasta heräsin aamuyöstä n. 4 aikaan ajatukseen, että nyt tapahtuu ja kohta menee vesi. hain vessasta siteet valmiiksi ja menin nettiin. nukkua en voinut. kävin 8 aikaan vessassa ja sanoin miehelle, että menis nyt se vesi niin olis selkeämpää. ei supistuksia eikä mitään ja hupsis -vesi meni kun istuin. sillon viikkoja oli 40+2 ja lapsi syntyi 10h päästä.

tokasta heräsin yöllä taas puoli 2 ja oli vaan just niin levoton olo ja tunne, että jotain tapahtuu. Aloin lukea ja kas, puoli 5 alkoi supistukset ja lapsi syntyi 9h päästä. viikkoja oli silloin 39+3.

ja vissisti en ole muina päivinä ja öinä raskausaikana herännyt niihin tunteisiin ja oloihin, joihin heräsin molemmilla kerroilla. se vaan on jännää. en olis uskonu, että voi toistua. tapahtuiskohan niin vielä 3:lla kerralla? sitä ei tiedä, ja tuskin saakaan tietää. mein ipanat on tässä.:heart:

En todellakaan aavistanut. Mulla oli jo paikat auki 6 cm enkä tiennyt supistusten olevan synnytyssupistuksia. Onneksi oli lääkäriaika verenpaineen takia sairaalassa, muuten olisi tullut kiire (matkaa 55 km).

Mun ei tarvinnu aavistaa, mies kerto mulle rv 36+ pari päivää että poika syntyy joko seuraavan viikon perjantaina, tai sitä seuraavana perjantaina klo. 05 aamulla. Poika synty sit seuraavan viikon perjantaina klo. 04.56, ja rv oli sillon 37+3.

Ite en aavistanu mitään, ennen kun vedet meni edellisen päivän aamuna.

en todellakaan aavistanut. 5min ennen vesien menoa kiroilin itsekseni, että yli menee ja reippaasti sehän nyt tiedetään. Laskettuna päivänä synnytin, 7 tuntia vesien menon jälkeen

Mäki koko ajan oletin raskauden menevän yli, ehkä ei niitä merkkejä niin seuraillu edes.. Sit taas mulla on kavereita jotka on ollu aivan varmoja että syntyy etuaikaan ja niillä niitä merkkejä vasta on löytynykkii viikko tolkulla :laugh:

Yhteistyössä