Aattellin alottaa karppaamisen...

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1283373
Tuloksiakin vissiin syntyy.

Elikkäs 166,5/62 ja tarkotus ois puottaa 10kg. Mitä veikkaatte kuinkas käy?
Ongelmaksi tässä vaan muodostuu, että mitä hittoo sitä syö. Ei mulla oo vara mitään täysliha pihvejä joka päivä syödä, mutta kaippa netistä löytyy ruokaohjeita.

Kaikki vinkit tervetulleita.

Niin ja olen ymmärtänyt, että näitä karppauksen muotoja on monia. Mikähän niistä olisi paras?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Niin ja olen ymmärtänyt, että näitä karppauksen muotoja on monia. Mikähän niistä olisi paras?
No sitähän ei voi kukaan sun puolestasi sanoa. Sun täytyy tutustua eri muotoihin ja miettiä ihan itse, mikä niistä olisi se omin tapa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Niin ja olen ymmärtänyt, että näitä karppauksen muotoja on monia. Mikähän niistä olisi paras?
No sitähän ei voi kukaan sun puolestasi sanoa. Sun täytyy tutustua eri muotoihin ja miettiä ihan itse, mikä niistä olisi se omin tapa.
Niin kai se on. Lähinnä kiinnostaisi jos jollain omakohtaista kokemusta jostain tietystä muodosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voithan sä tehdä sen silleen kevyemmin, että jätät vaikka leivän pois aluksi.

Sä olet kyllä normaalipainoinen ja kuvienkin perusteella sopiva.
Ei mua ne kilot niinkään ahdista, mutta tarkotus ois saaha tuo maharöllö pois ja kun sinne kertyy ekana niin sieltä myös lähtee vikana :D Eli pakko pudottaa vähintään tuo 10kiloo.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voithan sä tehdä sen silleen kevyemmin, että jätät vaikka leivän pois aluksi.

Sä olet kyllä normaalipainoinen ja kuvienkin perusteella sopiva.
Ei mua ne kilot niinkään ahdista, mutta tarkotus ois saaha tuo maharöllö pois ja kun sinne kertyy ekana niin sieltä myös lähtee vikana :D Eli pakko pudottaa vähintään tuo 10kiloo.
Oikeasti leivän pois jättäminen voi vaikuttaa yllättävän paljon. Mä ainakin turpoan vatsasta, kun syön leipää, on ihan suoletkin tukossa siitä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja et liene tosissasi:
tuon 10 kilon kanssa... Olet varmaan kuullut termin painoindeksi BMI. Eli tahdot väkisin saada painosi reippaasti alipainon puolelle?
Ei se mene alipainon puolelle siltikään kyllä. Vaikka ei ehkä tarvetta ole laihduttamiselle.

Kai ihminen saa sentään sen indeksin sisällä valita itseään miellyttävän painon?
 
Afrikannorsu
Mä alotin tiukimmalla Atkinssilla eli ihan se aloitusmäärä. Ostin myös ne "pissitikut" että pystyin vahtimaan. Alku tosi rankkaa mutta tottuessa helppoa. Makeanhimo katoaa aikanopeasti.
 
jouluporsas
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä alotin tiukimmalla Atkinssilla eli ihan se aloitusmäärä. Ostin myös ne "pissitikut" että pystyin vahtimaan. Alku tosi rankkaa mutta tottuessa helppoa. Makeanhimo katoaa aikanopeasti.
oisko sulla lisää vinkkejä? varmasti löytyy jostain infoakin mutta mukavin lukea omakohtaisia juttuja :)
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Karppaussivulla on paljon hyviä reseptejä :) Kalliimpaa tuo karppaus toki on kuin "normaali" ruokavalio.
Minä olen erimieltä. Perusruoka on kalliimpaa, mutta karpaajalla jää kaikki turha höttö ja mieliteot pois. Karppiruokavaliolla kuulostaa mielestäni utopistiselta syödä 5 kertaa päivässä, kuten yleinen suositus antaa ymmärtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voithan sä tehdä sen silleen kevyemmin, että jätät vaikka leivän pois aluksi.

Sä olet kyllä normaalipainoinen ja kuvienkin perusteella sopiva.
Ei mua ne kilot niinkään ahdista, mutta tarkotus ois saaha tuo maharöllö pois ja kun sinne kertyy ekana niin sieltä myös lähtee vikana :D Eli pakko pudottaa vähintään tuo 10kiloo.
Oikeasti leivän pois jättäminen voi vaikuttaa yllättävän paljon. Mä ainakin turpoan vatsasta, kun syön leipää, on ihan suoletkin tukossa siitä.
En mä oikeestaan syö leipää juuri muutenkaan, että tuskin paljoa vaikuttaisi.

et liene tosissasi sulle vastaisin, että kyllä olen ja jos tuota indeksiä tutkit niin ei se vielä alipainoa ole jos painan 52kg. Olen ollut sen painonínen ja en tod. mikään luuranko ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jouluporsas:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä alotin tiukimmalla Atkinssilla eli ihan se aloitusmäärä. Ostin myös ne "pissitikut" että pystyin vahtimaan. Alku tosi rankkaa mutta tottuessa helppoa. Makeanhimo katoaa aikanopeasti.
oisko sulla lisää vinkkejä? varmasti löytyy jostain infoakin mutta mukavin lukea omakohtaisia juttuja :)
Muakin kiinnostais :attn:
 
vieras
Vinkkinä vaan sanon sulle, että jos nyt mietin mitä voit syödä, niin luultavasti käy niin, että alat kuitenkin kaivata niitä hiilihydraattisia tuotteita ja ne pudotetut kilot tulee takaisin. Eli jos alat karpata ja tiputat painoa, pitäisi karppausta jatkaa ns. lopun elämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vinkkinä vaan sanon sulle, että jos nyt mietin mitä voit syödä, niin luultavasti käy niin, että alat kuitenkin kaivata niitä hiilihydraattisia tuotteita ja ne pudotetut kilot tulee takaisin. Eli jos alat karpata ja tiputat painoa, pitäisi karppausta jatkaa ns. lopun elämää.
niinhän ne sanoo :D
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Mua pelottaa vähän, että voiko sitä oikeesti laihtua jos jotain pekonia pistelee nassuun...
Laihtua voi vaikka syömällä suklaata ja irtokarkkeja. Kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa.
itse laihdutin karppaamalla 10kg syömällä joka päivä enemmän kaloreita kuin kulutin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Mua pelottaa vähän, että voiko sitä oikeesti laihtua jos jotain pekonia pistelee nassuun...
Laihtua voi vaikka syömällä suklaata ja irtokarkkeja. Kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa.
itse laihdutin karppaamalla 10kg syömällä joka päivä enemmän kaloreita kuin kulutin.
Mitä kaurppauksen muotoa sä toteutit ja onko kilot tullut takaisin vai karppaatko edelleen?
 

Yhteistyössä