Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulen että tässä on nyt vaan joku maalaus-/tapetointijuttu. ToivottavastiNaiset.... Oletko nyt aivan varma mitä yrität tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25136101:Luulen että tässä on nyt vaan joku maalaus-/tapetointijuttu. Toivottavasti
Sellaiseen hommaan saa pistorasian kannen avata mutta tosiaan se sulake pitää olla irti.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia saatanan pällejä;25136125:No koita vaikka imurilla idiootti! :headwall:
Tartteeko JOKA asiaan hakea vastaus palstalta. Sun mies ei taida olla kotona, vai onko se yhtä saatanan tyhmä?
Eli siinä on pinta-asennusrasia ja haluat upotetun rasian? Jos siinä on pintarasia niin silloin seinän sisällä tuskin on kojerasiaa joka siellä on oltava jos meinaat upporasian siihen asentaa.Niin no...jos mä sanon, että on kyse tuommosesta, niin sitten se varmaan on ihan ok :saint:
Mä haluan sen pistirasian siitä kokonaan pois. Siis kun se tulee ulos seinästä, eikä se nyt sovi. Mä meinaan hankkia (saako niitä jostain?) siihen ihan lättänän rasian, tai jonkun suojalevyn tai jotain. Mutta kun mun pitäis ensin saada kokeilla, että toimiiko mun suunnitelmani siis noin niinkuin muilta osin.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25136169:Eli siinä on pinta-asennusrasia ja haluat upotetun rasian? Jos siinä on pintarasia niin silloin seinän sisällä tuskin on kojerasiaa joka siellä on oltava jos meinaat upporasian siihen asentaa.
Ei tietenkään koska seinässä tuskin on sitä kojerasiaa kuten viestissäni sanoin.Ei upotettua laiteta pintarasian tilalle noin vain.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25136169:Eli siinä on pinta-asennusrasia ja haluat upotetun rasian? Jos siinä on pintarasia niin silloin seinän sisällä tuskin on kojerasiaa joka siellä on oltava jos meinaat upporasian siihen asentaa.
Ok, siinä on nyt upporasiat ja peitinlevyjen asennus onnistuu kyllä.En siis tartte niitä pistokepaikkoja ja haluan sen rasian pois.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25136315:Ok, siinä on nyt upporasiat ja peitinlevyjen asennus onnistuu kyllä.
Pistorasian poistamisen jälkeen irrallisiksi jääneet johdot tulee suojata asianmukaisesti eli niitä ei saa jäättää sinne paljaaksi.
Muoks. Kannattaa huomioida sellainen juttu että kun poistat antennirasian, pitää selvittää onko rasia ns. päättyvä vai "jatkava" malli. Jos se on "päättävä" niin antennijohto olisi hyvä terminoida 50 ohmin vastuksella.
Sinun tarvitsee joka tapauksessa ostaa uudet kalusteet sillä suoraan rasioiden tilalle sopivia peitinlevyjä tuskin on olemassa. Voit tietysti ostaa matalammat pistorasiat tuohon mutta silloinkin koko kalustus menee uusiksi. Jos ostat uudet pistorasiat niin niiden on oltava samaa suojausluokkaa I kuin nuo entisetkin eli 0-luokan rasioita siihen ei saa asentaa.Tarviiko tohon antennipäähän koskea...se saa mun puolestani jäädä tuommoiseksi. Mutta nuo tavalliset pistokkeet haluan pois, kun tuo tulee niin paljon ulos seinästä kun se on noin.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25136418:Sinun tarvitsee joka tapauksessa ostaa uudet kalusteet sillä suoraan rasioiden tilalle sopivia peitinlevyjä tuskin on olemassa. Voit tietysti ostaa matalammat pistorasiat tuohon mutta silloinkin koko kalustus menee uusiksi. Jos ostat uudet pistorasiat niin niiden on oltava samaa suojausluokkaa I kuin nuo entisetkin eli 0-luokan rasioita siihen ei saa asentaa.
Kytkentä voi olla sellainenkin että rasialle tulee ja lähtee johdot. Eli samat piuhat jatkavat seuraavalle pistorasialle ja silloin ne pitää tietysti yhdistää siellä kojerasiassa. Siihen käytetään huppuliittimiä tai sellaisia törkättäviä riviliittimiä joiden nimeä en nyt muista. Sokeripaloja käyttävät jannut amiksessa kajaripiuhojen jatkamiseen.*muoks*no just sitä teippiä olin ajatellut![]()
Mitoitus on standardi eli katsot vain kaupasta "kolmen mittaisen" kalusteen.Jo menee vaikeaksi. Höh. No, mä mittailen ja käyn huomenna kattomassa josko tuohon löytyis sitten uudet jutut.