Aatelkaas, siellä se joku palstamamma kasvattaa juuri minun lapseni tulevaa aviopuolisoa

  • Viestiketjun aloittaja tuleva anoppi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä ainakin yritän kasvattaa pojastani täydellistä aviomiestä (tunneälyä, siivoamista, kunnioittamista, hyvää elämänasennetta jne) :D
Olen joskus miettinyt samaa, tai oikeastaan joskus yhtääkkiä lapsia nähdessäni puistossa jne, että joku saattaa olla lasten tuleva puoliso.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ainakin yritän kasvattaa pojastani täydellistä aviomiestä (tunneälyä, siivoamista, kunnioittamista, hyvää elämänasennetta jne) :D
Olen joskus miettinyt samaa, tai oikeastaan joskus yhtääkkiä lapsia nähdessäni puistossa jne, että joku saattaa olla lasten tuleva puoliso.
Haluaako ihmiset yhtyä lapsuuskaveriinsa?
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisKokkelis:
Joo, elikkä kun lapset alkaa tuoda kumppaneita kotiin, niin on tarkistettava, että onkos sun äiti palstaillut kaksplussalla ja millähän nimimerkillä.
Ei sitä uskalla nimimerkkejä sanoa, ajatteles jos ovat äitit ollut täällä aina toistensa kurkussa kiinni :D
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ainakin yritän kasvattaa pojastani täydellistä aviomiestä (tunneälyä, siivoamista, kunnioittamista, hyvää elämänasennetta jne) :D
Olen joskus miettinyt samaa, tai oikeastaan joskus yhtääkkiä lapsia nähdessäni puistossa jne, että joku saattaa olla lasten tuleva puoliso.
Haluaako ihmiset yhtyä lapsuuskaveriinsa?
Toivottavasti ei, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ainakin yritän kasvattaa pojastani täydellistä aviomiestä (tunneälyä, siivoamista, kunnioittamista, hyvää elämänasennetta jne) :D
Olen joskus miettinyt samaa, tai oikeastaan joskus yhtääkkiä lapsia nähdessäni puistossa jne, että joku saattaa olla lasten tuleva puoliso.
Haluaako ihmiset yhtyä lapsuuskaveriinsa?
Toivottavasti ei, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)
Jotkut tiedemiehet väittävät etteivät halua. Se on luonnon keinoa ehkäistä sukurutsaa, koska yleensä sisarukset ja sukulaiset kasvavat keskenään.
 

Yhteistyössä