No ei, vaikka kyselis perään.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:femmalla lähtee. Vaan takas ei tuu.
No ei, vaikka kyselis perään.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:femmalla lähtee. Vaan takas ei tuu.
no eiks se ole vähä out.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Joo, mut vaan lähestyssaarnaaja-asennossa :xAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ja pajuma on se panisinjumppamaikkaa
heh...........mutta oikeesti mikä tää ketju on?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
"nauraaaa"Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:En, mä lähden purjehtimaan, meillä on entisten lapsinerojen kokoontumisajot, seilataan Ruotsiin.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:saatana.jätkä valittaa sit taas kun ei henki kulje
lähet sä sinne mökille ? Ugiin?
No mihin ne tässä ketjussa oikein voi puuttua? Ei mihinkään, ainakaan sääntöjen mukaan =)Alkuperäinen kirjoittaja täh...:heh...........mutta oikeesti mikä tää ketju on?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
miks modet ei ole puuttunut tähän?
mutta tässähän selvästikin on yks ja sama ihminen eri nimilläAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:No mihin ne tässä ketjussa oikein voi puuttua? Ei mihinkään, ainakaan sääntöjen mukaan =)Alkuperäinen kirjoittaja täh...:heh...........mutta oikeesti mikä tää ketju on?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Mutta kun ei ole. Ip:t saa tarkistaa. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja täh.......:mutta tässähän selvästikin on yks ja sama ihminen eri nimilläAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:No mihin ne tässä ketjussa oikein voi puuttua? Ei mihinkään, ainakaan sääntöjen mukaan =)Alkuperäinen kirjoittaja täh...:heh...........mutta oikeesti mikä tää ketju on?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
no onhan joku sentään täällä. Venttaa mä meen laittaa ton bastun päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:B) kuis paahtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:no onhan joku sentään täällä. Venttaa mä meen laittaa ton bastun päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:B) kuis paahtaa?
thats MEAlkuperäinen kirjoittaja DEEKU:Jotku keskenkasvuset kakarat on päättänyt perustaa oman mesensä kakspluspalstalle! :attn:
mä skrivasin sulle privaa.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:no onhan joku sentään täällä. Venttaa mä meen laittaa ton bastun päälle.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:B) kuis paahtaa?
moi jätkä.
:wave:
mä hain pari "korjaavaa" siwasta.otin sämpyläni mukaan.saadaan paahtaa illalla taas