Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama läh:katokaa siis ONKO sama ipAlkuperäinen kirjoittaja MODET:Katsokaa on sama ip
Ja papaka = panisin parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
lue kuule misu tarkemmin, mä sanoinkin noin niinku muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Mä en ole mikään misu sulle.Ja tiedän tasan tarkkaan mitä IP on.On kokemusta tietokoneista 10v. ajalta.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
jep. Joku on joskus pannukin. Mut siit tuli vähä turhaa draamaa :|Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Ja papaka = panisin parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Sää ja sun ip:tAlkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Mä en ole mikään misu sulle.Ja tiedän tasan tarkkaan mitä IP on.On kokemusta tietokoneista 10v. ajalta.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Mä, kun luulin, että ne papa jutut on vaan akkojen juttuja, mutta kyllä mäkin nyt parasta kaveria höyläisin jos se ois hyvännäköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Ja papaka = panisin parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Ja papaka = panisin parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
kummiki vaiAlkuperäinen kirjoittaja MManner:Mä, kun luulin, että ne papa jutut on vaan akkojen juttuja, mutta kyllä mäkin nyt parasta kaveria höyläisin jos se ois hyvännäköinen.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Ja papaka = panisin parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Joo, ei voi kun pitää mennä töihin :|Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No ettepä enää kauan kirjoittele :xmas:
No mä luulen, et se on aika paljon samannäköinen.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Mä, kun luulin, että ne papa jutut on vaan akkojen juttuja, mutta kyllä mäkin nyt parasta kaveria höyläisin jos se ois hyvännäköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Ja sitten tietty on se pahavefe = panisin halvalla, velottaisin femman
joo.mä luulen et äijä tekee just noiAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Missä Mattitäti muuten on, jäiks se vahtaa sen yhden misukan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ja pajuma on se panisinjumppamaikkaa
Jep. Mattilla ja sillä yhdellä misulla tais keväällä olla jotain vähä intiimimpää säätöö.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:joo.mä luulen et äijä tekee just noiAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Missä Mattitäti muuten on, jäiks se vahtaa sen yhden misukan kanssa.
Joo, mut vaan lähestyssaarnaaja-asennossa :xAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Ja pajuma on se panisinjumppamaikkaa
Tai sit sekin lähti Saksaan!Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:joo.mä luulen et äijä tekee just noiAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Missä Mattitäti muuten on, jäiks se vahtaa sen yhden misukan kanssa.
femmalla lähtee. Vaan takas ei tuu.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Kyllä irtoo. Halvalla.