joo.on varmaa helvetin hienot kemut..pääset kattomaan itse kunkku KalleaAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:En, mä lähden purjehtimaan, meillä on entisten lapsinerojen kokoontumisajot, seilataan Ruotsiin.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:saatana.jätkä valittaa sit taas kun ei henki kulje
lähet sä sinne mökille ? Ugiin?
vieläköhä se digaaa viulumusiikista.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:joo.on varmaa helvetin hienot kemut..pääset kattomaan itse kunkku KalleaAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:En, mä lähden purjehtimaan, meillä on entisten lapsinerojen kokoontumisajot, seilataan Ruotsiin.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:saatana.jätkä valittaa sit taas kun ei henki kulje
lähet sä sinne mökille ? Ugiin?
No se nyt vaan on niin, et tasan ei mee nallekarkit, ja toisilta lähtee rahatkin samassa kyydissä :|Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mistä täs puhutaan? paahtoleivistä ja nallekarkeista?
Niitä riittää Turussa. Ja eksoottisissa maissa lähetyssaarnaajina.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Hiton peelot.
:| näin se menee.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:No se nyt vaan on niin, et tasan ei mee nallekarkit, ja toisilta lähtee rahatkin samassa kyydissä :|Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mistä täs puhutaan? paahtoleivistä ja nallekarkeista?
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Niitä riittää Turussa. Ja eksoottisissa maissa lähetyssaarnaajina.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Hiton peelot.
Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Meit voi kyll tulla tsiigaan sit ku me lähetään taas kimpassa kaataan naisia. Ja ei takuulla ole vaan yks hemmo liikenteessä, meistä on moneksi ja monelle
katokaa siis ONKO sama ipAlkuperäinen kirjoittaja MODET:Katsokaa on sama ip
Joo, katsokaa vaan, hyvä idea, mulla olis pari muutakin nikkiä mielessä, jotka vois tarkistaa :attn:Alkuperäinen kirjoittaja MODET:Katsokaa on sama ip
joo.vähän hemmetin surullinen tarina.meinäs iso mieskin itkee :'(Alkuperäinen kirjoittaja Basisti::| näin se menee.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:No se nyt vaan on niin, et tasan ei mee nallekarkit, ja toisilta lähtee rahatkin samassa kyydissä :|Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mistä täs puhutaan? paahtoleivistä ja nallekarkeista?
Ja toiset makaa lasaretissa, kun prätkät kaatuu :|
Alkuperäinen kirjoittaja sama läh:katokaa siis ONKO sama ipAlkuperäinen kirjoittaja MODET:Katsokaa on sama ip
ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Niinpä. Vaan hyvät tyypit lähtee usein lopullisesti ja ne oudot katoaa vaan väliaikaisesti...Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:joo.vähän hemmetin surullinen tarina.meinäs iso mieskin itkee :'(Alkuperäinen kirjoittaja Basisti::| näin se menee.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:No se nyt vaan on niin, et tasan ei mee nallekarkit, ja toisilta lähtee rahatkin samassa kyydissä :|Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mistä täs puhutaan? paahtoleivistä ja nallekarkeista?
Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:joo.vähän hemmetin surullinen tarina.meinäs iso mieskin itkee :'(Alkuperäinen kirjoittaja Basisti::| näin se menee.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:No se nyt vaan on niin, et tasan ei mee nallekarkit, ja toisilta lähtee rahatkin samassa kyydissä :|Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis mistä täs puhutaan? paahtoleivistä ja nallekarkeista?
mä en saakeli ainakaan oo ilman pl...a eli ipAlkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
no hei sitäkin, mutta se on myös sit lyhennys jostai muusta joka ei mua vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
ja hepa = heti panisinAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:ip= ihan pantava.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.
Mä en ole mikään misu sulle.Ja tiedän tasan tarkkaan mitä IP on.On kokemusta tietokoneista 10v. ajalta.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa.