tiukkaa tuikkua ja vai oliko se taikkua.taattua tavaraa.kyl turkkulaiset osaaAlkuperäinen kirjoittaja MManner:Onks sil hyvännäkösii kavereita?
tiukkaa tuikkua ja vai oliko se taikkua.taattua tavaraa.kyl turkkulaiset osaaAlkuperäinen kirjoittaja MManner:Onks sil hyvännäkösii kavereita?
mä voin hei kysystä,jos hänenkorkeutensa olis armelias sulleki.ei se käytössä kulu.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Kuulostaa rasvaselle! irtoiskohan siltä mullekkin...Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:oli aika helvetin hottia paahtamista sen satumaisen olennon kynsissä..
Nää on pari samaa tyyppiä,jotka vaihtelee nikkiä,hmm teenpäs tästä oman aloituksenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sehän on niin hotAlkuperäinen kirjoittaja MManner:No siwan elisabethia ei voi vastustaa....
anttilassa oli parempaa..paahtoaAlkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Jätkät on taas kiertäny siwan kautta B)
ei kai bethä ketään..ne perkeleen bethit voi olla niin pitsejä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Sehän on niin hotAlkuperäinen kirjoittaja MManner:No siwan elisabethia ei voi vastustaa....
hei namut ja misut jakoon..Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:anttilassa oli parempaa..paahtoaAlkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Jätkät on taas kiertäny siwan kautta B)
onko tumma parempi ku vaalee.täysverinen eku jyvänen?jätkät hei!tarvii helppiä nyt.
hain muuten kaljaa ja mietin jos jaksais nallenamujen kanssa paahtaa taas B)
Niin, onhan se aika sinisilmäinen vielä, mutta nehän on just parhaita. Kaikki menee läpi, vaikka panis parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:ei kai bethä ketään..ne perkeleen bethit voi olla niin pitsejä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Sehän on niin hotAlkuperäinen kirjoittaja MManner:No siwan elisabethia ei voi vastustaa....
Totta kai B)Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Jätkät on taas kiertäny siwan kautta B)
kavereille kans mun paahto oottaa .. :saint: meen ,mut ei täs nyt olla ekaa kertaa pappia kyydissä. öitä.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:hei namut ja misut jakoon..Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:anttilassa oli parempaa..paahtoaAlkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Jätkät on taas kiertäny siwan kautta B)
onko tumma parempi ku vaalee.täysverinen eku jyvänen?jätkät hei!tarvii helppiä nyt.
hain muuten kaljaa ja mietin jos jaksais nallenamujen kanssa paahtaa taas B)
saatana.jätkä valittaa sit taas kun ei henki kuljeAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Totta kai B)Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Jätkät on taas kiertäny siwan kautta B)
Mä ostin Tuplaa, sai laatikollisen kympillä.
Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:saatana.jätkä valittaa sit taas kun ei henki kuljeAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Totta kai B)Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Jätkät on taas kiertäny siwan kautta B)
Mä ostin Tuplaa, sai laatikollisen kympillä.
lähet sä sinne mökille ? Ugiin?
Ilman kummia kiitosAlkuperäinen kirjoittaja MManner:Niin, onhan se aika sinisilmäinen vielä, mutta nehän on just parhaita. Kaikki menee läpi, vaikka panis parasta kaveria.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:ei kai bethä ketään..ne perkeleen bethit voi olla niin pitsejä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Sehän on niin hotAlkuperäinen kirjoittaja MManner:No siwan elisabethia ei voi vastustaa....
En, mä lähden purjehtimaan, meillä on entisten lapsinerojen kokoontumisajot, seilataan Ruotsiin.Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:saatana.jätkä valittaa sit taas kun ei henki kulje
lähet sä sinne mökille ? Ugiin?
No vittu. Ikinä en ole valehdellut, enkä valehtele. Saatana.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Jätkä taitaa vaan esittää. Ei se muuten ois laatikollista ostanut... ees kybällä....