no mikä ettei. Tosin perjantaina saattaa olla keikkaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Ahti Tuki:Yhä kai valvonnassa...mut pimeetä, tooosi pimeetä.Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:Sanokse Tossavainen mitään siitä kyttäjutusta? Joks se on ohi?
Ahti kuittaa tältä illalta.
Kai perjantaina otetaan vähä bissee?
Se yks viimekesän misu oli tosi kuuma...Alkuperäinen kirjoittaja Moottoripyörä Jomppe:Mä tykkään jumppamisuista. Ne on notkeita. Niiden kanssa on kiva ajaa moottoripyörällä ja pistää kuuntelemaan bassoa.
Ootko varma, et tarkota sitä thaimaalaista? Joku Thaikku siinä ainakin pörräs mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Mun misu on kyllä tosi hot! Olikohan hää ny Turkkusest vai Tampereelt... Kuuma kissa joka tapauksessa. Punatukkainen.
Ekkönnää muista?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Helvata. Oonks mie ollut jonkun Thaikunkin kans?!
tais lähtee mopo käsistä. Ja olihan se yks sellanenkin misu, joka halus että sitä kutsutaan kuningatarten nimillä. Se oli kyll vähä pimee..Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Ekkönnää muista?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Helvata. Oonks mie ollut jonkun Thaikunkin kans?!
Joo, oli pimee. Olikohan kolauttanut päänsä voimistellessa...Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:tais lähtee mopo käsistä. Ja olihan se yks sellanenkin misu, joka halus että sitä kutsutaan kuningatarten nimillä. Se oli kyll vähä pimee..Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Ekkönnää muista?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Helvata. Oonks mie ollut jonkun Thaikunkin kans?!
ai olikseki niit jumppamisui, mä ajattelin ett se oli vaan vähä tottumaton vetää bissee..Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Joo, oli pimee. Olikohan kolauttanut päänsä voimistellessa...Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:tais lähtee mopo käsistä. Ja olihan se yks sellanenkin misu, joka halus että sitä kutsutaan kuningatarten nimillä. Se oli kyll vähä pimee..Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Ekkönnää muista?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Helvata. Oonks mie ollut jonkun Thaikunkin kans?!
Emmä tiedä. Kävi vain mielessä...Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:ai olikseki niit jumppamisui, mä ajattelin ett se oli vaan vähä tottumaton vetää bissee..Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Joo, oli pimee. Olikohan kolauttanut päänsä voimistellessa...Alkuperäinen kirjoittaja Basisti:tais lähtee mopo käsistä. Ja olihan se yks sellanenkin misu, joka halus että sitä kutsutaan kuningatarten nimillä. Se oli kyll vähä pimee..Alkuperäinen kirjoittaja Kalle M:Ekkönnää muista?Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Helvata. Oonks mie ollut jonkun Thaikunkin kans?!
Kuka sitä jaksas puutteessa elää. Misui nyt löytyy vaik siwasta.Alkuperäinen kirjoittaja MManner:Jumaliste jätkät hei... Pitäisköhän ottaa vähän vähemmän... kun menee muisti... ainakin niitä liikuntatunteja. Aina eri muija kierroksessa. Huh. Yksikin lähti Saksaan, pakkohan se oli sit vaihtaa....
:xmas: Missäs satujumpassa jätkä on luuhannut, kun ei oo äijää näkynyt!?Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:B) moi jätkät! :wave:
mä oon yhen turkulaise pimun kanssa "paahtanu" sämppiksiä ..juunouAlkuperäinen kirjoittaja MManner::xmas: Missäs satujumpassa jätkä on luuhannut, kun ei oo äijää näkynyt!?Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:B) moi jätkät! :wave:
Kuulostaa rasvaselle! irtoiskohan siltä mullekkin...Alkuperäinen kirjoittaja pavethepaahdin:oli aika helvetin hottia paahtamista sen satumaisen olennon kynsissä..