Aargh, järjetön vauvakuume :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmatta kaipailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmatta kaipailen

Vieras
Pakko purkaa jonnekin tää tunne. Mies on mielipiteensä ilmaissut ettei halua enää lapsia. Mäkin olin pitkään tyytyväinen, kuopus nyt 5 mutta nyt on varmaan viimeisen vuoden ajan ollut hirveä vauvakuume, koko ajan vaan pahenee.

Kun järjellä ajattelee niin eihän vauvan hankkimisessa olisikaan mitään järkeä. Minä olen osa-aikatyössä (vakituinen), miehellä on kyllä kokoaikainen mutta ei palkka päätä huimaa. Tullaan kyllä ihan mukavasti toimeen taloudellisesti, mutta tiukemmallehan talous menisi jos vielä 1 lapsi lisää olisi. Asuntoon periaatteessa mahtuisi vauva.....

Höh, en mä nyt keksi mitään hyvää syytä miksei vauvaa hankkittaisi. Ai niin paitsi mies ja sen mielipide :/

jos tulee yllärikaksoset, niinkuin meillä? Meillä esikoinen 1v ja kaksoset tulossa. Tosin meille se on ihan ok:) Ai niin ja kannattaa sen miehenkin mielipidettä arvostaa.. Vaikka ainahan sitä voi keskustella asiasta uudestaan!

Voi voin samaistua tuohon vauvakuumeeseen!! :D Yllättäen itsellä alkoi tuo myöskin alkuvuodesta, lapset tällä hetkellä 2,5 ja 3,5 vuotiaat. Kaipiaisin niin vielä yhtä, mieskään ei ole sitä vastaan, mutta täytynee odottaa että saan ehkäisykapselit pois iholta. :D

Juu, samaa mieltä olen että kannattaa vielä ottaa puheeksi tuo, se miehesi mielipide voi vielä muuttua! :) Tsemppiä!

Meillä mies pisti pitkään vastaan kolmannen kohdalla. Nyt kun uudelleen rakastui muhun, on puheet kolmannesta vähän muuttuneet, saattais jopa haluta itsekin kolmannen jossain vaiheessa, ei ihan vielä . Lapset 2 ja 4 v. Mutta kyllä mulla kokoajan on se pieni "kuume"

Joo tutulta kuulostaa,tosin täällä kuumeillaan neljättä.Mies ei aluksi innostunut asiasta,mutta nyt myöhemmin lämmennyt,usein miehet tarvii aikaa sulatella asioita:)

No joo en oo kyl salaa raskaaks yritämässäkään :o pitää ottaa puheeks vaikka tiedän kyllä ettei miehen päätä helposti käännetä kun se jo odottaa sitä että 10 vuoden päästä lapset on jo melkein aikuisia ja saadaan mennä ja tulla miten huvittaa;)

Toisaalta kyllä mäkin oikein tyytyväinen olen näihin kahteen mutta kaipaan raskaanaoloa ja varsinkin vauva-aikaa. Miks naisen hormonien pitääkin aiheuttaa näitä tunteita ja ei ajatella järjellä niinkuin miehet?

Joo ihmettelen minäkin mistä nää tunteet aina tulee takaisin,kolmannen jälkeen tuntui,että lapset on tehty,mutta taas se kuume sieltä vaan nosti päätään:)

Yhteistyössä