H
Henkinen trauma
Vieras
Myin Samsungin älykännyn huutiksessa. Ostaja pyysi maksuaikaa, koska piti odottaa jotain kotihoidontuen rahoja. Noh, minulle kävi ihan hyvin, että reilu viikon päästä ottaisi yhteyttä. Ostaja otti yhteyttä ja sovittiin noutoaika. Nouto päivänä hän ei sitten kerennytkään lasten takia. Noh, itsekin äitinä ymmärrän sitä arjen kiirettä. Sovittiin sitten, että hän ottaa yhteyttä sitten kun kerkeää. Pari päivän päästä ostaja sitten lähetti viestiä, että viikonloppuna sopisi hyvin se nouto. Valitettavasti itselleni se viikonloppu ei sopinut koska oli menoja koko viikonlopuksi, joten en voinut taata, että päivystän kotona. Ostaja sitten vähän valitteli, että arkipäivät ovat vähän huonoja, joten ehdotin, että voisin postittaa. Kännykän laittaisin laadukkaaseen kuplapussiin(löytyy omasta takaa), ja hän maksaisi vain se postin veloittama summan. Lopulta sitten ehdotti, että kaupat peruttaisiin. Suostuin siihen, ja samalla kerroin, että annan huudosta neutraalin "kaupat peruuntui ostajan ehdotuksesta". Ja nyt itsellenikin tuli se neutraali mutta selityksenä "ei joustanut,,," Siis WHAT? En joustanut?
Mitä luulisitte? Tulisko ylläpito vastaan ja poistaisi tuo minulle tarkoitettu palautteen? Siis se neutraali palaute ei sinänsä tökki mutta se perustelu minkä takia antoi.
Mitä luulisitte? Tulisko ylläpito vastaan ja poistaisi tuo minulle tarkoitettu palautteen? Siis se neutraali palaute ei sinänsä tökki mutta se perustelu minkä takia antoi.