Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi Timppa, kyse onkin enemmän periaatteesta kuin siitä että paljonko korkoa milloinkin tulee. Kyllä täällä huomaa kuinka helposti ihmiset turvautuu helpotuksiin, lasten tileihin luottoihi, ehkä jopa pikavippeihin tms. Pointti oli, että pitää elää tosi tiukalla että saa kaiken ostettua mitä matkalle tarttee ja lisäksi normaalit menot hoidettua.
Tämä on oikeasti niin naurettavaa
Ei se ole mikään hävettävä asia, jos kerran meneekin ja ostaa luotolla jotain. Ei mekään olla käytetty luottokorttia kuin ulkomailla. Ja kas kummaa, mitään kamalaa ei tapahtunut vaikka luotolla osteltiinkin. Miten ihmiset pitävätkin sitä luottokorttia jonain hirviönä. Pointtihan on siinä, että miten sitä käyttää. Eikös se hankita yleensä sen vuoksi, että jos tulee oikein kiperä tilanne, niin sitä voi käyttää. Olisihan se nyt ihan hirveetä, jos menettäis luottokorttineitsyyden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Eikö ihmiset osaa enää nykyään lukea karttaa?Yleensä nopeemmin niin perillä kun porukka joka haahuilee tomtominsa kanssa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä me nimenomaan ulkomailla tarvittaessa käytetään sitä, mutta en ymmärrä vieläkään miksi mun pitäs nyt luotolla mitään ostaa.
Naurettavia olette te, jotka luottoa ottamalla luulette ratkaisevanne ongelmat. Maksettava se on kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä me nimenomaan ulkomailla tarvittaessa käytetään sitä, mutta en ymmärrä vieläkään miksi mun pitäs nyt luotolla mitään ostaa.
Naurettavia olette te, jotka luottoa ottamalla luulette ratkaisevanne ongelmat. Maksettava se on kuitenkin.
Nyt minulla on sinulle varmasti sopiva ratkaisu: ostatte sen navin ulkomailta luotolla! Eli kun menette rajasta yli (sen ehkä miehesi osaa ilman gaattoria?) ja ostatte ensimmäisestä vastaan tulevasta puodista navigaattorin! Ongelma on sillä ratkaistu ja saatatte saada sen vielä halvemmalla. Ja nyt sitten kerrot ettei se miehen ta hyväksy ulkomailta ostetun navin laskua eikä sieltä saa oikeanlaista kuittia tai sitten....hohhoijaa taas...
Alkuperäinen kirjoittaja Mama x3:Eikös Navigaattoria karttoineen voisi vuokrata jostain 2 kuukaudeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja mä niin:arvasin että tää pyorii edelleen täällä!! Jos mä oisin ap, niin en kyl todellakaan jaksais vatvoa tällästä. Muistaakseni ap:lla oli lapsi ja muutakin tekemistä ku täällä olla kommentoimassa.. mutta kyllä nyt taas koko aamun on täällä ehtinyt olla.....![]()
Oi voi, kun kyse ei oo siitä ettei olis rahaa, mutta silti kyse on siitä ettei oo rahaa. Hahhhahaa.
Ja kun on periaatteet mutta ontuu noi selityksetki niin hauskasti.
Anteeks ettei me jaksettu 10 sivun verran päivitellä vaan sun kurjaa tilannetta, vaan alettiin antaa kaikkia ihan paskoja neuvoa.
Sulla on tosi paska tilanne. Koita selvitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Koska te ootte sinne reissuun lähdössä?