AamupalaG:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias-Ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maha kurnii...:
Ihanalta kuulostaa teidän aamupalat...!!

Itse raskaana viikolla 32 ja yritän pantata kilojen kertymistä.
Söin siis vaan omenan ja join vettä. :ashamed:

Kannattaa syödä kunnolla. Raskaaana ollessa ei saa olla nälkäisenä. Syömättä jättäminen kostautuu myöhemmin päivällä.

No niinhän se tahtoo tehdä. Iltapäivästä menee suurin piirtein ovenkarmitkin.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tämä:
No ensin joun lasin rasvatonta maitoa, jonka oksensin suihkuun

Sitten yritin omenaa, jonka oksensin maitokahvimukiini

No sitten söin paahdetun ruisleivän, jonka päälle laitoin paistetun munan, jonka oksensin käteen sattuneeseen salaattikulhoon

Sitten joi (uuden) kupin maitokahvia, jonka oksensin takaisin omaan mukiinsa.

Nyt sitten söin omenan ja hapankorpun, jonka ilmeisimmin oksennan pian tähän salaattikulhoon, jota kannan mukana, ettei likaantuisi kaikki kahvimukit....

Yök.. Ne lupaili että tää raskauspahoinvointi alkaa vähenee vko12.. Eipä joo oo vähentymään päin. TEEN REKLAMAATION!!

Jaksamisia sinne! Toivottavasti pian alkaa helpottaa. Mulla kesti se järkyttävä pahoinvointi sinne raskausviikolle 15 asti, nyt viikkoja 23+4 ja enää vain hieman kuvotusta aamuisin, ei enää oikein muistakaan niitä järkkyjä olotiloja mitä alkuraskaudessa oli.

Täällä syöty aamulla lautasellinen kaurapuuroa soijamaidolla ja sokerilla. Lisäksi join lasillisen tuoremehua. Kahvia tekisi mieli niin pirusti ja siitä tuoksustakin kykenen jo nautiskelemaan, mutta pari kertaa kun olen pikku hörpyn kaffetta tässä lähiaikoina yrittänyt maistaa, niin on tullut kiire pönttöä halimaan eli pitänee sitä aamukahvin ihanuutta jaksaa odotella siihen saakka, kun vauva syntyy.

Yhteistyössä