Aamulla uhkaava tilanne bussissa

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Istuin aamulla bussissa matkalla harjoittelupaikalle. Muita matkustajia ei ollut. Sisään astui mies, joka kysyi kuljettajalta minne bussi on menossa. Kuljettaja vastasi. Mies totesi, että lähdenpä käymään siellä, ei ole muutakaan tekemistä. Mies istui etummaiselle penkille, ei ilmeisesti huomannut minua. Alkoi vuodattaa kuskille elämänsä kurjuutta, kuinka kukaan ei hänestä välitä eikä hällä ole ketään eikä mitään ja kaupunki ja koko maa jne. ovat paskoja.

En kuullut, puhuiko kuljettaja miehelle mitään, ilmeisesti ei, kun mies alkoi yhtäkkiä tivata, että miksi et kommentoi. Siihen kuljettaja (joka oli siis ulkomaalaistaustainen), että hän ei osaa suomea niin hyvin että pystyisi keskittymään keskustelemiseen samalla kun ajaa todella liukkailla teillä vanhaa bussia aamuruuhkassa. Tästä mies hermostui, ponkaisi seisomaan ja huusi, että teidät mutiaiset pitäisi saatana tappaa kaikki - ja alkoi kaivella laukkuaan.

Siinä vaiheessa minä kaivoin jo puhelinta taskusta, että soitan Häkeen. Olin ihan varma, että miehellä on ase laukussaan. Miehen käytös oli todella uhkaavaa. Mutta sitten tapahtui ihme: yhtäkkiä mies jähmettyi paikoilleen, painoi stop-nappia ja seisoi paikoillaan pysäkille asti. Jäi sanaakaan sanomatta pois kyydistä.

Kaikenlaisia hulluja sitä onkin.

No johan on viime aikoina kuullu busseissa tapahtuneen yhtä sun toista :/

Tän lisäksi lehdestä bongannut, että bussissa joku kuvannut kännykkäkameralla jonkun ventovieraan hameen alta ja toinen, että nuori likka yritetty raiskata bussissa missä oli muitakin matkustajia :(

No huh huh mikä tyyppi! Kyllä olisin mäkin ollu puhelin kädessä valmiina soittamaan! Onneks selvisi tuolla tilanne, ainakin tällä kertaa. Toivottavasti mies ei tee tuollaista paljon.