Aamulla luulin jo että tulee lähtö laitokselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Alkoi tulla sen verran kipeitä suppareita tiheään tahtiin, että ihan säikähdin.

Pitää vaan nyt olla rauhallisesti, kun viikkojakin on vasta 33+5, ei tää vielä saa syntyä:|

Kuinka herkästi sitä kannattaa sitten näytille lähteä jos niitä suppareita vielä tulee?

Eiks sulla ollut syntynyt pienillä viikolla aiemmat muksut vai muistanko ihan väärin? Varmaan aika helposti kannattaa, toisaalta meidän sairaalassa ainakin 34vk oli raja ettei enää estetä syntymistä.

Eka syntyi 41+3 käynnistettynä, toka 36+6 spontaanisti. Toka meinasi syntyä jo rv 35.
Koksissa esteltiin synnytystä vielä tuolloin rv 35, annettiin piikkiä ja olin sairaalassa pari päivää

[QUOTE="Mamma italiana";22058004]mà soittaisin sairaalan ja kysyisin heidàn mielipidettààn[/QUOTE]

kyllä mä sinne soitankin jos supistuksia vielä tulisi, tosin kotiin en jäisi siinä vaiheessa vaan menisin suoraan sinne. kohteliastahan se toki on soittaa, että tulossa ollaan.

[QUOTE="vieras";22058014]Kandeehan se käydä tarkastaan onko ne supparit avaavia.

Ei todellakaan tarttis viel syntyy,mut noi viikot on kyllä jo aika hyvät.[/QUOTE]

ei niitä onneksi enää tule, otin särkylääkkeen ja oon huilinut.

Onhan noi viikot jo tosi hyvät! Mulla on yhden kerran ollut muutama päivä sitten ihan hetken kipeitä suppareita, ja pelästyin ihan tosissaan....nyt rv 29+2, ja oon valmistautunut myös tilanteeseen että jos syntyy nyt. Harjoitussupistuksia tulee välillä tosi monta päivässä/lyhyellä aikavälillä monta, ja ne on tosi napakoita. Kai mä oon vähän vainoharhainen, mutta kun ekalla kerralla ei ollut mitään harkkasuppareita, niin...:ashamed:

Onhan noi viikot jo tosi hyvät! Mulla on yhden kerran ollut muutama päivä sitten ihan hetken kipeitä suppareita, ja pelästyin ihan tosissaan....nyt rv 29+2, ja oon valmistautunut myös tilanteeseen että jos syntyy nyt. Harjoitussupistuksia tulee välillä tosi monta päivässä/lyhyellä aikavälillä monta, ja ne on tosi napakoita. Kai mä oon vähän vainoharhainen, mutta kun ekalla kerralla ei ollut mitään harkkasuppareita, niin...:ashamed:

kannattaisi käydä näytillä vaikka on tullut vaan harkkasuppareita, niillä se munkin edellinen synnytysrumba lähti käyntiin

[QUOTE="vieras";22058085]kyllähän tuo huolestuttavalle kuulostaa. jos tulee vielä edes kivuttomia suppareita niin VÄLITTÖMÄSTI näytille.[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä sun kanssasi=)
Itsekin olisin lähtenyt, jos olisi jatkunut pidempään.

Yhteistyössä