K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:onnee kovasti. Kauanko noiden rahojen tulis kestää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka:Hienoa! Meillä mies lomautettiin marraskuun lopussa ja vielä ei ole tullut minkäänlaista päätöstä tai rahoja rakennusliitosta. Niin paljon on hakemuksia jonossa... Itse olen äitiyslomalla ja saan minimipäivärahan 22,04e/pvä. Meitä yhteensä perheessä viisi henkeä, joten tiukkaa tekee!
Alkuperäinen kirjoittaja odottelee rahaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Voi kun minullekin tulisi liitosta rahat jo....
Liitto oli yllättävän nopea, odottelin rahoja maksuun vasta helmikuun puolella![]()
Mikä liitto? Mulla hakemukset sisällä joulukuusta eikä meidän liitossa pitäisi hirveesti työttömiä olla kun ei ole lomautuksia ja kyseessä pam. Ilman rahaa siis ollut joulukuusta asti onneksi oli veronpalautus ja miehellä työ.