PAM:iin kuuluvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras.

Vieras
Olen vastaanottovirkailija ja olen suunnittelut, pitäisikö liittyä PAM:iin (Palvelualojen Ammattiliitto). Tähän asti olen kuulunut pelkkään työttömyyskassaan, mutta nyt olen harkinnut myös PAM-liiton jäsenyyttä.
Millaisia käytännön etuja ko. liitosta saa?
Kannattaako siihen liittyä, vai onko parempi pysytellä pelkässä työttömyyskassassa?
Millaista luokkaa ovat jäsenmaksut?

Kiitos, jos joku osaa neuvoa! =)

mä olin ennen YTK:ssa,mutta siirryin sieltä n 2 vuoden jälkeen PAM:iin,ihan siitä syystä että kun kyselin heiltä neuvoja työsoppariin liittyviä juttuja,mulle annettiin joku puhelinnumero ja kehotettiin miettimään kysymykset valmiiksi,koska puhelu maksoi jotain 5€/min :D :O
eli jos haluat olla varma,että saat oikeasti neuvoja jos sellaisia tarvitset,niin kannattaa kyllä enemmin siirtyä PAM:iin..jäsenmaksu ainakin kaupan alalla on muistaakseni 1.5% palkasta,työnantaja maksaa mulla suoraan niin en muista ihan tarkkaan :) ja heiltä saa tarvittaessa asianajajan oikeuteen yms..

PAMissa on ainakin kaupan alalla jäsenmaksu 1,5% palkasta.. Kyllähän ne kaikenlaista etua mainostaa, muta itse en ole niitä älynnyt koskaan käyttää. Kantsii varmaan käydä PAMin sivuilla..

(Ai juu! Olenhan liiton jäsenenä käynyt parissa tapahtumassa; Särkänniemi-reissu Hki-Tampere-Hki, sisälsi ruoan ja delfinaarion, kuljetukset ja rannekkeet, ja maksoi muistaakseni 10 euroa/aik. ja 5 eur/lapsi, ja myös Tykkimäkeen tehty vastaava reissu, ja kivoja, antoisia reissuja olleet"

mä olin ennen YTK:ssa,mutta siirryin sieltä n 2 vuoden jälkeen PAM:iin,ihan siitä syystä että kun kyselin heiltä neuvoja työsoppariin liittyviä juttuja,mulle annettiin joku puhelinnumero ja kehotettiin miettimään kysymykset valmiiksi,koska puhelu maksoi jotain 5€/min :D :O
eli jos haluat olla varma,että saat oikeasti neuvoja jos sellaisia tarvitset,niin kannattaa kyllä enemmin siirtyä PAM:iin..jäsenmaksu ainakin kaupan alalla on muistaakseni 1.5% palkasta,työnantaja maksaa mulla suoraan niin en muista ihan tarkkaan :) ja heiltä saa tarvittaessa asianajajan oikeuteen yms..

Mitenkäs sitten, kun olen kunnan palkkalistoilla, kunnan omistamassa huvikeskuksessa vastaanottovirkailijana, voinko silti kuulua PAMiin? Ettei tuo estä sitä jäsenyyttä mitenkään, että olen kunnalla töissä ?

Mitenkäs sitten, kun olen kunnan palkkalistoilla, kunnan omistamassa huvikeskuksessa vastaanottovirkailijana, voinko silti kuulua PAMiin? Ettei tuo estä sitä jäsenyyttä mitenkään, että olen kunnalla töissä ?

en osaa sanoa..soita PAM:iin ja kysy heiltä,he voivat hoitaa edellisen liiton irtisanomisenkin puolestasi,jos päätät vaihtaa liittoa..

Yhteistyössä