Aamuksi ois varattuna yksi raskaustesti!

  • Viestiketjun aloittaja jännittäjä
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja jännittäjä;24177538:
Mitkä kiertopäivät oli kun teit?
tein testin jo 9 päivää enen kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja plussaa näytti:D tein sillä clearbluella.. näytti silloin että raskaana 2-3viikkoa vaikka menkkoihinkin ois ollu vielä se 9 päivää..
 
tiitos
kiitos hälle joka kehoitti ap ta tekemään testin jo tänään.
Pähkäilin toisessa ketjussa että näkyiskö jo jos olis raskaana kun aamulla sain toisella testillä negan.

En oo siis ap, mutta aattelin kun ed vessakerrasta jo tunteja että teenpä nyt kun en jaksa odottaa. Apteekin omalla selvä haamu <33

En tätä oikein vielä usko todeksi, pitänee kai lähteä mies herättämään..
 
jännittäjä
kiitos hälle joka kehoitti ap ta tekemään testin jo tänään.
Pähkäilin toisessa ketjussa että näkyiskö jo jos olis raskaana kun aamulla sain toisella testillä negan.

En oo siis ap, mutta aattelin kun ed vessakerrasta jo tunteja että teenpä nyt kun en jaksa odottaa. Apteekin omalla selvä haamu <33

En tätä oikein vielä usko todeksi, pitänee kai lähteä mies herättämään..
Tämä antoi toivoa melkoisesti koska eilen aamulla testasin toisella testillä negan ja nyt ois apteekin oma odottamassa. :)
 
tiitos
no ootte kyllä tosiaan onnettaria <3
KIITOS! <3333

Öö.. sori, mä oon niin tekniikanihmelapsi, että älkää naurako mua ihan suohon,
mutta miten mä saan kuvan lisättyä ?..

Ja jännittäjä, toivotaan parasta ! Tuuthan ilmottamaan sit heti tänne mitä testi sano, tuun aamulla vilkuilee tätä ketjua ! PLUSSATUULIA<3'Ootteko pitkään jo yrittäneet ?
Meillä oli yk13. Miehen kävin äskö herättämässä, unesta ensin vaan sanoi että aijaa onnea ja sitten yhtäkkiä hyppäs pystyyn sadasosasekunnissa "Mitä, raskaana ? Enkö mä nähny unta?" :D <3
 
jännittäjä
Nyt odotellaan!

Isot onnittelut tiitokselle plussasta!! Teillä on yritystäkin takana noin paljon!
Me aloitettiin maaliskuussa, välissä oli tosin pari kuukautta hiljaisempaa aikaa.
 
tiitos
kiitos !
Aika epätodelliselta tämä vielä tuntuu kyllä, nyt sitten alkaakin hurja jännääminen että pieni pysyisi matkassa ja että nyt ensinnäkin olisi ihan oikeassa paikassa..

No, joko joko joko ? *jännittää!*
 

Yhteistyössä