AAMUKAHVIA ja puuroa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
HUOMENTA !!! Nam , kyllä kahvi taas maistuu näin aamulla . :p :p
Sadepäivä tänään . Mutta eipä se töissä haittaa :D:D

Onneksi jo torstai .
Illalla tytön voimistelunäytöstä katsomaan . Mahtavaa . :heart: :heart:

Jep, kahvia. Aamut on kyllä just aamun parasta aikaa, tehokkainta ainaki mulla! Kummasti sitä virtaa vaan näin keväällä aina tulee enempi. Toi vesisade nyt vaan pisti vähä suunnitelmat uusiks. ..kele!

Huomenta! Minäki tässä aamukahvia ryystän.. ysiksi koululle tekemään hommia, sitte muutama työvoimapalvelun tunti ja ammattienglantia.
Kirjastosta pitis käydä wanhoja kunnon työväenlauluja, sillä pidetään huomenna vappuaaton levyraatia :D olo on sangen pirteä.
Kaiken hyvän lisäksi poika saanee tänään uuden pyöränsä ja pikkusisko perii pikkupyörän, kohta ollaan koko perhe pyörien päällä. :heart:

Pari kupillista täällä mennyt jo, mut jotenkin tuntuu hitaasti käynnistyvän kone. Vettä täälläkin sataa. Illalla olis tossa koululla tapahtumaa lapsille, katsotaan nyt mennäänkö kuitenkaan..

Hyvää huomenta. Kahvia kupposessa ja Huomenta Suomi pyörii taustalla. Kohta täytyy herätellä muksuja, kaikki kolme koisii vielä.. Mä tykkäilen tästä mun tunnin aamurauhasta itsekseni. Lakkasin jo kynnetkin ja ulkoilutin koiran :D

Huomenta!
Täälä vielä odotellaan silmät ristissä aamukahvia, ipanat nukkuu vielä :) Tänään olis kauan odotettu puheterapeutti, joka tutkii pojan suun toimintaa ja sitä miksei poika syö mitään :|
Sadepäivä tääläkin, ihanaa kun välillä sataa :heart:

vittu mitä paskaa, ei töitä, joka päivä samanlainen, odottaa vaan että tulisi ensiviikon rahapäivä että voisi edes tehä jotain.

voisi vaikka nukkua siihen asti mutta ei

Yhteistyössä