jäykkis
mistä tämä voi johtua. muutama tunti heräämisestä menee kun silmät on liikutteluarat ja tuntuu ihan kun lihakset olisi jäykät. onko kenelläkään muulla ollut tällaista.
Tilaa vain aika lääkäriin...Alkuperäinen kirjoittaja ap:oliko sinulla myös näköhäiriöitä tuossa ms:ssän aiheuttamassa silmäkivussa?
Ei aina. Mutta välillä kyllä. Enimmäkseen näen kahtana jos on tai sitten silmien edessä on vähän niinku valkoinen kalvo. Ja joskus on vaikea siirtää katsetta katsomaan läheltä kauas.Alkuperäinen kirjoittaja ap:oliko sinulla myös näköhäiriöitä tuossa ms:ssän aiheuttamassa silmäkivussa?
No ei ne lääkäritkään kaikkee tiedä. Kyllä munkin tautiani hoidettiin 6 vuotta jonain muuna kun mitä se oli. Lopulta pääsin hoitoon ensiavun kautta kun silmistä meni normaalinäkö kokonaan. Kannattaa vaatia lisää tutkimuksia jos nykyinen hoito ei todella auta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä olen jo lääkärillä käynyt joka sanoo kaiken johtuvan selästä joka huonossa kunnossa. olen käynyt fysioterpeutilla,omt terapeutilla ja ortopedillä. kaikki vain sanoo että selässä vikaa
lihakset nykii
silmiä särkee aamuisin
kroppa tuntuu voimattomalta/väsyneeltä
kävely välillä hankala kun jalat ovat jäykät
kädet väsyy kun kuorii esim 4 perunaa tuntuu kun menisi ihan hapoille käsivarret.
selässä vain ei tunnu mitään kipua missään!