Ennen kuutta rupes lastenhuoneesta kuulumaan möykkää. Hain pienimmän viereeni nukkumaan, joskohan isotkin olis saanu viel nukkua.
No ei, isothan siellä sit rupes meuhkaamaan. Eikun uudelleen pystyyn ja patistamaan esikko sohvalle (minä paha äiti :ashamed: )
Sänkyyn takasii ja nukahin.
Heräsin sitten 8.30. Kaikki muksut nukkui täysillä, kuka missäkin mihin heit olin sijoittanut
keittelin kaffit ja hyrppäsin ekan kupillisen. Rupesin sitten pikkuhiljaa nykimään mukuloita ylös, että josko nyt vaikka jo herättäis!
"onks pakko, ei jaksa herätä, miks nyt jo..."
Ens ollaan valmiita herättään ennen kuutta koko talo ja sit ysiltä ei kukaan jaksais kuitekaa herätä |O
Tulin tähän istuskeleen ja pienin punkes syliin halittavaksi :heart:
Katteli hetken ruutua ja sanoi sitten "kissa" ihan kaikkineen ässineen!!
Tähän asti kun on ässän sanonu teeksi, eli kitta. Ja nyt sit ihan yks kaks sanoikin kissa!
Hitsit et moinen asia sai minun hymyn korviin
Pien itte oli ihan hämillään että mitä hää nyt teki kun äiti tuommoi nauraa
Nyt hokee tossa vaan ässä sanoja! Kissa, isi, possu.....
Jaa.. Kohta tarttis ruveta suunitteleen kauppaan lähtöä! Mitähän hyvää syötävää sitä keksis täks päiväks? Mikä maistuis lapsille ja aikuisille (jos se ukko kultakin ois tänään täällä)
No ei, isothan siellä sit rupes meuhkaamaan. Eikun uudelleen pystyyn ja patistamaan esikko sohvalle (minä paha äiti :ashamed: )
Sänkyyn takasii ja nukahin.
Heräsin sitten 8.30. Kaikki muksut nukkui täysillä, kuka missäkin mihin heit olin sijoittanut
keittelin kaffit ja hyrppäsin ekan kupillisen. Rupesin sitten pikkuhiljaa nykimään mukuloita ylös, että josko nyt vaikka jo herättäis!
"onks pakko, ei jaksa herätä, miks nyt jo..."
Ens ollaan valmiita herättään ennen kuutta koko talo ja sit ysiltä ei kukaan jaksais kuitekaa herätä |O
Tulin tähän istuskeleen ja pienin punkes syliin halittavaksi :heart:
Katteli hetken ruutua ja sanoi sitten "kissa" ihan kaikkineen ässineen!!
Tähän asti kun on ässän sanonu teeksi, eli kitta. Ja nyt sit ihan yks kaks sanoikin kissa!
Hitsit et moinen asia sai minun hymyn korviin
Pien itte oli ihan hämillään että mitä hää nyt teki kun äiti tuommoi nauraa
Nyt hokee tossa vaan ässä sanoja! Kissa, isi, possu.....
Jaa.. Kohta tarttis ruveta suunitteleen kauppaan lähtöä! Mitähän hyvää syötävää sitä keksis täks päiväks? Mikä maistuis lapsille ja aikuisille (jos se ukko kultakin ois tänään täällä)