Ääh, taidan jättää tämän toisen vanhempainillan väliin, ihan turhaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Turhanpäiväistä löpinää, mieluummin käyn vain vanhempainvarteissa jossa keskitytään omaan lapseen. Samat asiat vois laittaa sähköpostilla niin säästettäis kaikkien aikaa (ja vaivaa). Eri asia jos on jotain tärkeää. Ei millään jaksais enää lähteä työpäivän jälkeen, sit kun on 3 lasta niin jokaisella on jotain... mites te muut? käyttekö kaikki vanhempainillat? Meillä siis toka- ja kolmasluokkalainen.

Mulla on päiväkoti-ikäisten vanhempainiltoja, mutta käyn joo... Noille pienille se on tosi tärkeää, että käyn niissä, niin kyllä mä sitten menen :) Olkoonkin samanlaiset asiat aina molemmissa ryhmissä.

Meillä toinen päiväkodissa ja toinen ekaluokalla ja olen kyllä sen verran kiinnostunut lasten asioista, että käyn mielelläni vanhempainilloissa.
Ei niitä ainakaan täällä päin kovin usein ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä toinen päiväkodissa ja toinen ekaluokalla ja olen kyllä sen verran kiinnostunut lasten asioista, että käyn mielelläni vanhempainilloissa.
Ei niitä ainakaan täällä päin kovin usein ole.

Mutta kun kohta on molempien vanhempainvartit, eli ramppaamista on jatkuvasti ja kuopuksella päiväkodin vanhempainilta. En tiiä, oon varmaan sitten poikkeus, mutta en voi ymmärtää miksi niitä samoja asioita ei voi laittaa sähköpostilla jos mitään erityistä ei ole.

Musta on kiva nähdä edes kerran lukukaudessa lapseni luokkakaverien vanhempia sekä opettajaa, kun muuten en heitä tunne. Ei vanhempainillassa tietysti paljoa jutella, mutta silti. Viime vanhempainillassa tuli kyllä hyvää keskustelua luokan asioista. Se olisi jäänyt käymättä, jos ope olisi tiedottanut yhteiset asiat vain sähköpostilla.
Mulla on kolme lasta ja kaikkien vanhempainilloissa ja varteissa jaksan kyllä käydä. Niitä on kuitenkin niin harvoin.

En käy vanhempainilloissa. Mä koen ne yhtä turhiksi kuin ap. Vanhempainvarteissa käyn joskus, mutta en joka lapsen osalta läheskään joka vuosi. Mulla on nyt neljä koululaista.

Mä en oo käynyt kuin kahdessa..
Ja enää en edes aio mennä.
Vartteihin osallistun kyllä. =)
Älä kanna syyllisyyttä siitä, en mäkään. Mä olen hyvä äiti ja kiinnostunut lapseni asioista, muullakin tapaa kuin ravaamalla ja kuuntelemessa samat asiat joka vuosi.. ;)

Kyllä tulee aina käytyä, vaikkei niissä tosiaan mitään uutta koskaan ole. Itsekin koen ne "vartit" kuitenkin tärkeämpinä.
Viime viikolla olin samana iltana 3 vanhempainillassa, á 30min...
Viitosluokkalaisen vanhempainilta piti jättää väliin, koska eskarilla oli samaan aikaan.

Meillä 5lk, 3lk, eskari ja 1½v, jolla allkaa pian pk:n illat =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on kiva nähdä edes kerran lukukaudessa lapseni luokkakaverien vanhempia sekä opettajaa, kun muuten en heitä tunne. Ei vanhempainillassa tietysti paljoa jutella, mutta silti. Viime vanhempainillassa tuli kyllä hyvää keskustelua luokan asioista. Se olisi jäänyt käymättä, jos ope olisi tiedottanut yhteiset asiat vain sähköpostilla.
Mulla on kolme lasta ja kaikkien vanhempainilloissa ja varteissa jaksan kyllä käydä. Niitä on kuitenkin niin harvoin.

Peesi! Toisten vanhempien näkemisen takia minäkin niissä käyn, yleensä ne käsiteltävät asiat on jo ennalta tuttuja.

Yhteistyössä