V
viivi
Vieras
Voi hemmetti et osaa ärsyttää, meillä 2v syö itse, kunhan siinä vieressä ollaan ja katsotaan niin toimitus käy melko siististi. Mut jos jättää yksin leikkii ja lälää ruoalla. No annoin muroja iltapalaksi ja sanoin miehelle josko hoitaisi iltahommat. Herra istui koneella kuten koko muunkin illan 8siksi siis ajattelin et jos isänsä olisi edes tuon hoitanut). Sitten mies meni lapsen luo, kun kuuli et lopetti syömisen. Karmee huuto ja meuhkaus lapselle kun oli ylläri ylläri sotkenut. Murot toki jäi siivoomatta pöytään (joutaahan vaimo tietty siivota, kerta kotona on samaan aikaan), lapsen pesi kyllä + hampaat jne.
Mut mua niin ärsyttää kun ei voi vahtia sitä ruokailua ja sit pauhaa lapselle sotkemisesta + se et ei viitti siivota niitä lapsen ruoka kippoja ja sotkuja. Ne kipot ja kupit on usein pöydässä tunti tolkulla, miestä se ei siinä haittaa..
Mut mua niin ärsyttää kun ei voi vahtia sitä ruokailua ja sit pauhaa lapselle sotkemisesta + se et ei viitti siivota niitä lapsen ruoka kippoja ja sotkuja. Ne kipot ja kupit on usein pöydässä tunti tolkulla, miestä se ei siinä haittaa..