A
Aaarrgghh
Vieras
Mikä vittu siinä on, kun joidenkin tyyppien on niin mahdottoman vaikeaa pitää yllä normaalia aktiivisuutta. Miten vaikeaa se voi olla vaihtaa se puhelin kun se menee rikki, ettei muut joudu stressaamaan kun ei saa yhteyttä eikä asioita saa tehdyksi, kun toinen osapuoli on tavoittamattomissa? Miten vitun vaikeaa se voi olla marssia sinne liikkeeseen ostamaan se uusi puhelin, kun kerran rahaa siihen on!? Sen sijaan että VITKUTTELEE VIIKKOTOLKULLA RIKKINÄISELLÄ PUHELIMELLA, PERKELE!!!! Sama ihan kaikkien asioiden kanssa. Soittaminen johonkin paikkaan että saa asiat järjestymään... ei millään konstilla onnistu! Hakijalle itselleen ilmaisen laitteen hakeminen liikkeestä on ollut vaiheessa jo yli vuoden!!!! Tietokoneen hankinnasta on puhunut jo niin kauan etten enää edes muista milloin se tarve syntyi! Sen sijaan rappaa muualla käyttämässä konetta ja maksaa tulosteista kirjastossa ja.. perkele! Miten vitun vaikea on hoitaa ihan yksinkertaisia asioita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olen ehdottanut että teen ne tyypin puolesta. Olen marssinut liikkeeseen ja valinnut laitteen tyypin puolesta mutta eeeeeiiii, kun jättää asian siihen ja puhuu puhuu puhuu vaan muttei tee mitään. Olen ehdottanut että minä soittaisin hänen puolestaan, kun ei itse saa aikaiseksi mutta eeeeiiii!!! Kun pitää "valmistautua", perkele! Mitä valmistautumista siinä on jos minä soitan hänen puolestaan!?!?!?!?!?!