Minne voi kadota kihlasormus |O
Minä en löydä sitä mistään enkä voi käsittää miten se yksinään kävelee piiloon :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Tai jos miehes on jättäny sut ja ottanu sen sormuksen sun nukkuessa ym.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Tai jos miehes on jättäny sut ja ottanu sen sormuksen sun nukkuessa ym.. :xmas:
oiski hyvä tapa jättää.. ei sano mitään, oottaa et keksii ite ku sormus on kadonnu
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Juu mä katoin kaikki paikat läpi ja itkin ja nyyhkin ja mies kävi jo rauhottamassa että kyllä se löytyy vielä ja sitten se tokas et oletko katsonut meikkipussistas no joo olinhan minä :snotty: ja katsoin sen sitten vielä uudelleen läpi niin ei ole tosi se oli livahtanut lapsen särkylääke pakettiin sinne liuskojen väliin:headwall: saihan sitä sitten etsiä mutta nt olen sen onneks löytänyt eikä tartte pelätä että se on lopullisesti kadonnut
=)
=)
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Tai jos miehes on jättäny sut ja ottanu sen sormuksen sun nukkuessa ym.. :xmas:
oiski hyvä tapa jättää.. ei sano mitään, oottaa et keksii ite ku sormus on kadonnu