Aloitanpas.
Sivusta seurannut nyt mm. yhtä ryhmää fb:ssä.
Mikä siinä on, että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi?
Jos joku myy vaikkapa uusia/kerran käytettyjä vauvanvaatteita, niistä oltais valmiita maksamaan just ja just 1e/kpl
Mitä mä oon ostanut vaatteita uutena, niin ne on olleet kappaleelta 10-25e.
Tuntuis itestä ainakin pirun omituiselta myydä joku 20e maksanut body jollain 0,50e hinnalla jos sitä ei edes olla käytetty kuin 1-2 kertaa ja on näin ollen säästynyt pesunukalta, tahroilta, rei'iltä ym.
Mut niin monet lopulta tekee, kun eivät jaksa kuukausia tavaraa pitää myynnissä.
|O
Sivusta seurannut nyt mm. yhtä ryhmää fb:ssä.
Mikä siinä on, että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi?
Jos joku myy vaikkapa uusia/kerran käytettyjä vauvanvaatteita, niistä oltais valmiita maksamaan just ja just 1e/kpl
Mitä mä oon ostanut vaatteita uutena, niin ne on olleet kappaleelta 10-25e.
Tuntuis itestä ainakin pirun omituiselta myydä joku 20e maksanut body jollain 0,50e hinnalla jos sitä ei edes olla käytetty kuin 1-2 kertaa ja on näin ollen säästynyt pesunukalta, tahroilta, rei'iltä ym.
Mut niin monet lopulta tekee, kun eivät jaksa kuukausia tavaraa pitää myynnissä.
|O