äääh miten inhottava tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmitus

Vieras
me ei miehen kanssa ostella toisillemme lahjoja, ollaan niin sovittu. ostetaan sit yhteiseksi jotain, kuten esim.joululahjaksi kotiteatterisarja tms.

no, mies sit yllätti mut ja oli ostanut sellaisen vartalonkuorintasuolan (?) ja vartalovoin (joista mun äiti sanoi, että aivan sairaan kalliita tuotteita..)

ja ne ei sovi mulle :( :( :(

iho alkaa kutiaan ja menee pienelle näpylle... ja mä en kehtaa sanoa miehelle mitään kun se kerran osti mulle jotain.... :(

ei se sitä huomais vaik en käyttäis niitä, mutta raaskis antaa vanhentuakaan :( ja kehtaa tollasia osittain käytettyjä eteenpäinkään antaa.. harmittaa!!

No on sulla murheet! Ei sellaiset kosmetiikkatuotteet nyt maltaita maksa. Ehkä sulla on ollut kuiva ja karhea iho ja miehesi halusi lahjalla vihjaista siihen suuntaan.

Pidä ne siellä kaapissa ja vaikene. Vaikeneminen on kultaa.

ilkeältä tuntuu näin sanoa, mutta annat vaan miehen olla siinä uskossa et käytät tuotteita ja jossain vaiheessa hävität ne vähin äänin..rahoja kun ei enää takas saa, miksi turhaan pahottaa toisen mieltä kun ei se hyödytä ketään?

[QUOTE="äippä";22847691]ilkeältä tuntuu näin sanoa, mutta annat vaan miehen olla siinä uskossa et käytät tuotteita ja jossain vaiheessa hävität ne vähin äänin..rahoja kun ei enää takas saa, miksi turhaan pahottaa toisen mieltä kun ei se hyödytä ketään?[/QUOTE]

no näin mäkin ajattelin.. ehkä mun äiti ne halusta ottais.. :) kun niistä otetaan sellaisella pienellä lastalla sitä tavaraa et en oo ees käsin kaapinu sieltä purkeista..

Mun mielestä miehes olis hyvä tietää.. Se voi ajatella, että nyt hänellä on hyvä lahjaidea ja ostaa jotain muuta saman merkin tuotetta sulle seuraavana merkkipäivänä. Eihän se sun vika ole, ettei ne sovi. Kerro vaan. Ja sano samalla, että ilahduit kun hän oli niin huomaavainen.

Äkkiä googlettamalla en löytänyt mistään suomalaisilta sivuilta (mistäköhän se on niitä ostanut?), mutta täältä näet suunnilleem mitä hintaluokkaa maksavat:

Body Butter & Lotion | HERBS OF KEDEM

Noita myydään kauppakeskuksissa.

Täällä turussa on Hansa-kauppakeskuksessa, siinä aulan kohdalla sellainen koju josta niitä myydään.
Mitään liikettä niillä ei ole vaan myyvät noita erittäin innokkaasti ja vähän liian tyrkyttäen ohikulkijoille.

Ite en ole niitä kokeillut, mutta mitä netistä olen lukenut niin aika hyviä vaikkutavat olevan, ainakin kommentit niistä.

Mutta mitään suomenkielisiä sivuja en ole löytänyt, koska ei ole mitään liikettä eli kauppaa mistä käydä niitä ostamassa, vaan ovat kauppakeskuksissa kojuissa.

Oletko kokeillut käyttää tuotteita erikseen? Jospa vain toinen on epäsopiva. Itselleni tuo kuorintasuola on suorastaan helmi. Löysin unohtuneen tuotteen uudestaan ja se pelasti iho-ongelmaltani.

Itse varmaan toimisin tilanteessasi niin, että antaisin epäsopivan tuotteen tuttavalleni. Miehelle kertoisin haluavani pysytellä sovitussa tavassa vaikka yllätys kaunis ajatus olikin. Puheeksi ottamisessa on tietenkin se riski, että mies kysyy tykkäsitkö tuotteista ja joudut päättämään valehteletko vai kerrotko totuuden. Itse en miehen mieltä haluaisi pahoittaa, mutta joskus sanomatta jättäminen satuttaa enemmän kuin totuus. Ehkä siis olisi parempi sanoa, että arvostat kovasti kaunista ajatusta ja elettä, mutta valitettavasti tuotteet eivät sinulle sopineet.

Ostin noita messuilta viime syksynä ja a i v a n koukussa.
Iho on niin sileä ja pehmeä noita käyttäessä, eikä kuivu lainkaan niin, kuin normaalisti.
Harmi, ettei aloittajalle sovi! Jotenkin en jaksa uskoa, että miehesi loukkaantuu siitä, ettei ne sinun ihollesi ole sopivia tuotteita. Ajatus oli kaunis ja tärkeintä.

Yhteistyössä