*aaaargh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
Onko mahdollista että ihminen vaan syö ja syö ja syö kunnes on muodoton läskikasa joka ei enää pääse sängystä ylös???? |o
Miljoona kertaa aloittanut laihdutuskuuria, onnistunut tiputtamaankin mutta aina ne tulee takaisin. Taas on niiiin läski olo kun ei YHTÄÄN housuja jotka ei vyötäröltä tursuais. Hyi, yök.... :x
Ja ihan vaan siitä syystä että pitää kaksin käsin vetää suklaata, sipsiä ja muuta "herkkua" naamaan. :headwall:

Miten ihmeessä tämän syömisen saa terveelliseksi???? :attn: :ashamed:

Itse olen huomannut, että hankalinta on, jos päästä verensokerin tippumaan liian alas. Sinnittelin pari kuukautta ilman sipsejä, ja eilen se sitten tapahtui:
Tulin töistä hirvittävän nälkäisenä ja mitään ajattelematta kahmaisin ostoskoriini sekä sipsejä että popcornia ja tuhosin ne heti kotiin päästyäni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen huomannut, että hankalinta on, jos päästä verensokerin tippumaan liian alas. Sinnittelin pari kuukautta ilman sipsejä, ja eilen se sitten tapahtui:
Tulin töistä hirvittävän nälkäisenä ja mitään ajattelematta kahmaisin ostoskoriini sekä sipsejä että popcornia ja tuhosin ne heti kotiin päästyäni. :(

Niinpä. Kun söisi säännöllisesti ja sopivan kokoisia annoksia niin ei tulisi niitä ahmimishetkiäkään. Itse syön päivällä ihan liian vähän ja illalla vedän kaikkea epäterveellistä nälkäisenä. :/

Mäkin aattelin et on tietoa paljon terveellisestä ruokavaliosta (ja olikin jo ammatin puolesta) mut kun liityis kiloklubiin ni huomasin että en kuitenkaan osannu syödä oikein, tasapainoisesti. Kokeilehan sitä, se antaa hyvin palautetta syömisistä ja antaa sit tietoa jos joku menee pieleen. Mä onnistuin sillä, ja olin ihan jojoillut monta vuotta. Ja ällistyin miten helppoo se laihtuminen sit olikin. Vaik tulihan niitä aikoja et oli vaikeetakin.

Mäkin aattelin et on tietoa paljon terveellisestä ruokavaliosta (ja olikin jo ammatin puolesta) mut kun liityis kiloklubiin ni huomasin että en kuitenkaan osannu syödä oikein, tasapainoisesti. Kokeilehan sitä, se antaa hyvin palautetta syömisistä ja antaa sit tietoa jos joku menee pieleen. Mä onnistuin sillä, ja olin ihan jojoillut monta vuotta. Ja ällistyin miten helppoo se laihtuminen sit olikin. Vaik tulihan niitä aikoja et oli vaikeetakin.

Itseasiassa olen rekisteröitynytkin sinne, merkkasin parin päivän ajan syömiseni ja sain ne palluratkin jopa vihreiksi kunnes taas aloin mässyttämään karkkia. :headwall:

Itseasiassa olen rekisteröitynytkin sinne, merkkasin parin päivän ajan syömiseni ja sain ne palluratkin jopa vihreiksi kunnes taas aloin mässyttämään karkkia. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Tallu ja pöö, kiitos linkeistä. :) Tietoa on paljonkin terveellisestä ruokavaliosta, ym. mutta silti kerryttää läskiä syömällä kaikkea lihottavaa. :/

Tutustu tuohon karppaukseen, sen vaikutus on mm. semmoinen, että mieliteot poistuvat, eikä tule mässäiltyä =) Pointti on siis siinä, että verensokeri pysyy tasaisempana, eikä tee mieli ottaa välipalaa. Nälkäkin pysyy pidempään poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Tutustu tuohon karppaukseen, sen vaikutus on mm. semmoinen, että mieliteot poistuvat, eikä tule mässäiltyä =) Pointti on siis siinä, että verensokeri pysyy tasaisempana, eikä tee mieli ottaa välipalaa. Nälkäkin pysyy pidempään poissa.

----<----@

No ei ihme jos läskit tursuaa jos vedetään suklaata ja popcornia kaksin käsin pahimpaan nälkään ja sitte vielä ruokaa... Sama sitten jatkuutöllöäkattoessa...Ei s##%&na!

Täällä entinen 120 kiloinen :wave:
Mun painon tippuminen alkoi tästä;
*Ensin kaikki makea ja rasvainen pois. Ei karkkia, kahvipullia, suklaata, kahvisokeri, limut, sipsit, dipit jne
*Vaihda vaalea leipä tummaan
*Vähennä perunan/riisin/makaronin jne määrää ruokalautasella -> lisää lihaa ja salaattia
*Vaihda ruokajuomaksi vesi
*Lisää liikuntaa

terv. 78 kiloinen nyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
*Ensin kaikki makea pois. Ei karkkia, kahvipullia, suklaata, kahvisokeri, limut jne
*Vähennä perunan/riisin/makaronin jne määrää ruokalautasella -> lisää lihaa ja salaattia
*Lisää liikuntaa

terv. 78 kiloinen nyt =)

Kauanko sulle kesti kun olit 78 kg? Piditkö ollenkaan herkkupäiviä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jou:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
*Ensin kaikki makea pois. Ei karkkia, kahvipullia, suklaata, kahvisokeri, limut jne
*Lisää liikuntaa

terv. 78 kiloinen nyt =)

Kauanko sulle kesti kun olit 78 kg? Piditkö ollenkaan herkkupäiviä?

6 vuotta sitten painoin 120kg, ellen ylikin. Toki lipsunutkin tässä välillä, että taas paino kipuaa 90kg huonommalle puolelle, mutta taas tsempataan.
Herkutteluja sallin itselleni (niinkuin nyt tänä kesänä ) mutta sitten taas tsemppaan ja onnistunutkin suht hyvin.

On muuten upea tunne, kun pystyy ostamaan h&m:ltä vaatteita, eikä tarvitse ostaa sitä isointa :D

Yhteistyössä