Ääääk, jokohan tämä aikoo syntyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poks

Vieras
viikkoja kasassa 35+0, saisi vielä muutaman viikon kyllä malttaa...

Pari päivää supistellut napakasti, kipeitä, tosin onneksi ihan epäsäännöllisiä. Itsellä huono olo, vatsa sekaisin, hikoiluttaa, tolkuton väsymys.

Näillä samoilla oireilla on ekan ja tokan kanssa mennyt alle viikko synnytykseen. Käääääk.

Pitäisivätköhän nuo ihan vainoharhaisena, jos synnäriin olisi yhtyeksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja poks:
viikkoja kasassa 35+0, saisi vielä muutaman viikon kyllä malttaa...

Pari päivää supistellut napakasti, kipeitä, tosin onneksi ihan epäsäännöllisiä. Itsellä huono olo, vatsa sekaisin, hikoiluttaa, tolkuton väsymys.

Näillä samoilla oireilla on ekan ja tokan kanssa mennyt alle viikko synnytykseen. Käääääk.

Pitäisivätköhän nuo ihan vainoharhaisena, jos synnäriin olisi yhtyeksissä.

Ei varmasti pidä, syntyyhän noita etuajassakin.

Eikun tottakai olet synnäriin yhteydessä, ne on siellä sua varten!
Mulla oli tollanen olo jo joskus viikoilla 29 ja olin ihan vara että on menoa mutta kun toin rauhallisesti ja keskityin tankkaamaan vettä niin helpotti.

Toivottavasti sulla ei lapset ole kovin pieniä ja kotona jaloissa että saisit rauhassa levättyä mutta onneks oot jo noin hyvillä viikoilla ettei ole hätää vaikka pikkunen päättäis jo tullakin!

Tsemppiä loppurutistuksen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Eikun tottakai olet synnäriin yhteydessä, ne on siellä sua varten!
Mulla oli tollanen olo jo joskus viikoilla 29 ja olin ihan vara että on menoa mutta kun toin rauhallisesti ja keskityin tankkaamaan vettä niin helpotti.

Toivottavasti sulla ei lapset ole kovin pieniä ja kotona jaloissa että saisit rauhassa levättyä mutta onneks oot jo noin hyvillä viikoilla ettei ole hätää vaikka pikkunen päättäis jo tullakin!

Tsemppiä loppurutistuksen ;)

Kiitos tsempeistä.
Se kyllä lohduttaa, että tuskinpa tuolla kovin suurta hätää olisi, vaikka nyt putkahtaisikin maailmaan.
Mä soittelen kohta sinne synnärille, kun saan isot hätistettyä kouluun (ne on onneksi aika vaivattomia tapauksia tosiaan)

Yhteistyössä