Ääääh mulla alkaa PMS! APUVA APUVAAA tulee itku..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tunnen kuinka itku kohta räjähtää, alkaa kohta huuli väpättämään.. Meinasin jo itkee tuossa The Good Wife sarjassa kun se tytär löyty ja ne kaikki halas.. Nyyh.
Mahakin kipee, ollu jo reilu viikon. Mulla alkaa taas huolien suurentelu mielessäni, niin kuin aina. Mä alan muuttua hirviöksi.... . .. . .

mulla kanssa. tai mä luulen niin, nyt kun olen vanhalla iällä tutustunut tohon pms:n olemukseen.
eiks se, että alavatsassa nippailee vähän ja leukaan on tullu metri kertaa metri finni ja olen vähän perusärtynyt kaikkeen ja kaikkiin - eiks nää oo selkeet merkit ?!

mulla kanssa. tai mä luulen niin, nyt kun olen vanhalla iällä tutustunut tohon pms:n olemukseen.
eiks se, että alavatsassa nippailee vähän ja leukaan on tullu metri kertaa metri finni ja olen vähän perusärtynyt kaikkeen ja kaikkiin - eiks nää oo selkeet merkit ?!

Jooo.. Mulla on tosi paha tää henkinen kärsimys, muutun toiseksi henkilöksi ja tunnen kuinka se alkaa. Tosin joskus kestää päivän ja joskus reilu viikon, ne päivät sisältää vaan itkua ja masennusta ja ja ja ja... Finnejäkin leuassa kaksi ja ISOA.

Mulla on ihan menkkakipua, nyt kun en syö pillereitä niin se alkaa jo 2 viikkoa ennen menkkoja ja henkiset oireet alkaa reilu viikko ennen menkkoja. Joskus vaihtelee. Ihanaa kirjoittaa tästä, päläpäläpälöääää... Helpottaa kai. Mut joo kuulostaa tutulta nuo sun oireet. :hug:

Jooo.. Mulla on tosi paha tää henkinen kärsimys, muutun toiseksi henkilöksi ja tunnen kuinka se alkaa. Tosin joskus kestää päivän ja joskus reilu viikon, ne päivät sisältää vaan itkua ja masennusta ja ja ja ja... Finnejäkin leuassa kaksi ja ISOA.

Mulla on ihan menkkakipua, nyt kun en syö pillereitä niin se alkaa jo 2 viikkoa ennen menkkoja ja henkiset oireet alkaa reilu viikko ennen menkkoja. Joskus vaihtelee. Ihanaa kirjoittaa tästä, päläpäläpälöääää... Helpottaa kai. Mut joo kuulostaa tutulta nuo sun oireet. :hug:

mä kans lopetin pillerit reilu kk sitten ja nyt olen kuulostellut itteeni. oon miettinyt ,toivonut ja pelännyt - kaikkea sekaisin - olisinko raskaana, mutta mä luulen että en. nää merkit on enempi toiseen suuntaan.viikon päästä pitäs tietää .

mä oon huutanut lapsille ja miehelle tänään koko päivän ja ny sain itkuraivarin (yksikseni onnneksi) ja nyt hävettää. tekis mieli suklaalevyn ja nukkumaan. oikeasti miks maailma on niin epäreilu?

Kohtalotoveri!.
Minulla on todella kovat mielialaoireet tuossa PMS-oireyhtymässä. (tai siis sitähän se onkin).
Alkaa juurikin n. viikko ennen menkkoja, ja tuntuu, että koko maailmassa ei ole enää mitään järkeä, mikään ei kiinnosta, mikään ei hymyilytä, vituttaa tasan ja ainoastaan kaikki, parhaimmalta idealta tuntuu juosta jostain korkealta alas.
Sitten kun menkat alkaa, ensimmäinen päivä on ihan hirveä, toinenkin vielä. Ja sitten alkaa mieliala nousemaan. Kunnes menkkojen loputtua elämä ei enää tunnukkaan niin kurjalta.

Ja tietenkin tähän kuuluu, ne hirveät kivut. Pitkät ja runskaat menkat jne..

On se vaan helppoa olla nainen!

Taitaa olla sama vika täällä. Koko päivän masentanut ja ärsyttänyt kaikki (myös vauvan itku)... Ilman pillereitä myös kuukauden päivät, ekoja oikeita kuukautisia odotellessa.

mä oon huutanut lapsille ja miehelle tänään koko päivän ja ny sain itkuraivarin (yksikseni onnneksi) ja nyt hävettää. tekis mieli suklaalevyn ja nukkumaan. oikeasti miks maailma on niin epäreilu?

Älä muuta sano, mä "otan" jonkun aina uhriksi johon purkautuu kaikki. Kerran sattui olemaan esimies. Onneksi kaikki tietää näistä joten mun annetaan olla.. Huomenna toivon että on ok päivä pojan kanssa.. Pliiiiis....

Helpotatko sä omaa oloa suklaalla? Mulla on nimittäin kauhee karkin himo, en syö ruokaa vaan karkkia :ashamed: Aamulla kun herään, mielessä on IRTOKARKIT, sit mietin mitä karkkia ostan ja milloin ja milloin syön ne. Sit taas hetki menee ja mietin niitä karkkeja.. Illalla (nyt taas) mietin että olispa karkkia..

Mielenkiintoista! Minkä nimistä lääkettä sä syöt? Neuvottelitko ensin lääkärin kanssa vai aloititko hoidon itse?

Syön Solgarin valmistetta, ja saman firman l-tyrosiinia. Nyt oon tilannut iHerbistä noita aineita eri valmistajilta, mutten oo vielä saanut pakettia kotiin.

Noilla on ollut ISO vaikutus mun mielialaan enkä usko, että oisin ikinä päässyt samaan millään "oikeilla lääkkeillä". Psykiatri ei voinut suositella mulle luontaistuotteita, koska niitä ei ole tutkittu tarpeeksi, mutta ei se voinut kieltääkään minua syömästä noita.

• Tykkää
Reactions: Minskii
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26705389:
Syön Solgarin valmistetta, ja saman firman l-tyrosiinia. Nyt oon tilannut iHerbistä noita aineita eri valmistajilta, mutten oo vielä saanut pakettia kotiin.

Noilla on ollut ISO vaikutus mun mielialaan enkä usko, että oisin ikinä päässyt samaan millään "oikeilla lääkkeillä". Psykiatri ei voinut suositella mulle luontaistuotteita, koska niitä ei ole tutkittu tarpeeksi, mutta ei se voinut kieltääkään minua syömästä noita.

Kiitos kun kerroit kokemuksistasi! :) Kuulostaa minusta todella hyvältä.

Yhteistyössä