AAAAAUUUUU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Paljonko keskimäärin maksaa selkä-hartia-hieronta? Mulla ollut monta vuotta selkäkipuja ja haluaisin, että joku pistäis sen kuntoon ja neuvoisi jotain liikkeitä, joita voin tehdä kotona, että selkä olisi parempi. Sitten kun vauvat vieroitettu tissiltä, menen pienennyttään rinnat, nyt on E-F-kuppi.

Paljonko rintojen pienennysleikkaus maksaa KELA:n korvausten jälkeen? Tai ilman korvausta?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Mulla maksoi hiukan päälle 70 ?, eli maanantaina sairaalaan, tiistaina leikattiin ja keskiviikkona kotiin.

Minäkin oisin kiinnostunu??!Oon jo kauemman aikaa miettiny.Pitää varmaa vieläkin miettiä...koska musta tuntuu että sitten jossain vaiheessa tulis toisiin ajatuksiin...menikö sulla kauan kun pääsit leikkaukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Wilma-73, kiitos vastauksesta. Selkäsäryt syynä? Mitä lomakkeita piti täyttää?

Niska-hartiaseudun kivut ja päänsäryt syynä, johtuen siis isoista rinnoista. Nämä uudet rinnat täyttävät nyt 2-v huhtikuussa ja kivut jäivät leikkauspöydälle. Työterveyslääkäri laittoi lähetteen, leikkaava lääkäri tekee lopullisen päätöksen leikkauksen tarpeellisuudesta.

Jonot olivat aika pitkiä ainakin siihen aikaan...

Ota yhteys omaan lääkäriisi ja pyydä lähete! Kannattaa!!!!!!

Niska-hartiaseudun kivut ja päänsäryt syynä, johtuen siis isoista rinnoista. Nämä uudet rinnat täyttävät nyt 2-v huhtikuussa ja kivut jäivät leikkauspöydälle. Työterveyslääkäri laittoi lähetteen, leikkaava lääkäri tekee lopullisen päätöksen leikkauksen tarpeellisuudesta.

Miten ne arvet? Ovatko rintojen alla vai missä? Siirrettiinkö nänniä? Kauanko leikkaus kesti?

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Mulla maksoi hiukan päälle 70 ?, eli maanantaina sairaalaan, tiistaina leikattiin ja keskiviikkona kotiin.

Minäkin oisin kiinnostunu??!Oon jo kauemman aikaa miettiny.Pitää varmaa vieläkin miettiä...koska musta tuntuu että sitten jossain vaiheessa tulis toisiin ajatuksiin...menikö sulla kauan kun pääsit leikkaukseen?

Alussa sanottiin että pari vuotta on jonoa, itselläni se kuitenkin venyi vielä tuostakin...Jonoon menin 2002 syksyllä, leikkaus tehtiin 4/2006 mutta mulla aikaa venytti se että muutimme tuossa välissä toiselle paikkakunnalle.

Miten ne arvet? Ovatko rintojen alla vai missä? Siirrettiinkö nänniä? Kauanko leikkaus kesti?

Arvet ovat muodoltaan kuten "ankkuri" eli nännien ympäri, nännin alta suora leikkauviilto rinnan alle ja sitten rinnan alla reunasta reunaan.....Nännejä nostettiin n.5 cm. Yhteensä rinnoista lähti 1,5 kg.

Leikkaus kesti muutaman tunnin, seuraavana päivänä pääsi kotiin, normaaleilla kipulääkkeillä selvisi, kipuja ei juurikaan ollut, tikit hiukan kiristi, siinä se.

Alkuperäinen kirjoittaja meitinäite:
Millainen leikkaus oli kokemuksena? Olitko pitkään kipeä? Olen kanssa harkinnut nyt kun lapset tehty ja kohta voin vieroittaa nuorinmaisenkin.

Ei ollut pitkään kipeä koska rinnoissa ei ole hermoja, pelkkää rintarauhasta. Tikit ainoat mitkä hiukan kiristi, kuten sanoin, normaaleilla kipulääkkeillä selvisi, parina päivänä tarvitsi ottaa.

Sairaslomaa olisin saanut 5 viikkoa mutta otin 4 viikkoa kun olin aloittamassa uutta, fyysisesti helppoa työtä.

Leikkaus kokemuksena erittäin positiivinen vaikka pelkään yli kaiken kaikenlaisia toimenpiteitä. Rintaliivejä pitää pitää useamman viikon jatkuvasti.

Yhteistyössä