aaaaarghhhh.. noi pojat ://

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Siis ei haluttas mennä pesulle varten, eikä kukaan ois halunnu kokeilla miten sopii farkut + lyhythihaset kauluspaidat päälle.. komenna siinä sit vuorotellen 2lk, 4lk, 6lk, 7lk ja 9lk ku kukaan ei yritä mtn. Kaikkea muuta ois touhuttu mielummin. Jo jouduin *vähän* korottaan ääntä. Mä oon huomannu että en vieläkään kestä juhlia, ihmisjoukkoja tai sitä että jotain tärkeempää on tulossa (ei osaa selittää, mut hermostunu olo vaikka vaan pojille vaatteita vaan katellut ite en tiedä jaksanko ees lähteä. Nii ja nää viimeiseet johtuu ihan vaan mun masennuksesta) ja sit tuntuu että ihmiset arvostelee muksuja ja mun ulkomuotoja ja läskejä ja supistaan että taasko tuo on raskaana (oon lihonu paljon kiitos masennuksen, jonkinasteisen syömishärön, masennuslääkkeitten ja astmalääkkeitten ansiosta)

Mites muilla, kuinka lapset innostuneet huomisista juhlimisista? oottako laittaneet kotia kesäkauden avaisjuhlia? Mä en oo jaksanu tehdä mtn, huomenna ajattelin haettaa kaupasta raakapakasteviinereitä, limsaa, jädeä yms

Yhteistyössä