AAAAARGGHHH!!

14.07.2007
696
0
16
Kiehuu!!!

Arvata vaan saattaa mitä tuo meidän häirikkö-villakoira veteli myöhäiseksi lounaaksi??

Mun huuto.net-postitukset |O |O |O |O |O |O
Siinä sitten 10 Helposti-kuorta + pussia sileenä |O

Onneks vaatteet sentään säilyi ehjänä.

Niin ja olin vintillä... hakemassa pöytäliinan - mulla meni 5 minuuttia :headwall:

Joskus tekis NIIN mieli laittaa toi koira pahvilaatikkoon ja lähettää Kiinaan :kieh:

Onneks (tai no, miten sen nyt ottaa...) osa kuorista oli pieniä... Vaikka eipä tuo paljon lohduta.

Luulis, että sitä olis jo oppinut, että mitään vähänkään arvokasta ei kannata jättää muovipussiin lattialle tai yleensäkään tuon koiran saataville :headwall: Mutta aina sitä vaan jättää...

*kihisee kiukusta*

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Kiehuu!!!

Arvata vaan saattaa mitä tuo meidän häirikkö-villakoira veteli myöhäiseksi lounaaksi??

Niin ja olin vintillä... hakemassa pöytäliinan - mulla meni 5 minuuttia :headwall:

Joskus tekis NIIN mieli laittaa toi koira pahvilaatikkoon ja lähettää Kiinaan :kieh:

Voih. Meillä tekee vastaavassa tilanteessa mieli tehdä koirasta rukkaset ; )

Tuo eläin on tuhonnut niin paljon kaikkea, että ei edes kykene muistamaan... Ajan mittaan on vähän viisastunut (vahingoista ;) ), mutta välillä sitä tekee jotain mitä ei tuon eläimen läsnäollessa pitäisi :headwall:

Esim. välillä roskapussit unohtuu eteiseen ja siitä se sotku vasta tuleekin |O

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Kiehuu!!!

Voih. Meillä tekee vastaavassa tilanteessa mieli tehdä koirasta rukkaset ; )

Mulla on kans vastaavassa tilanteessa tehnyt mieli lähettää samaiseen paikkaan, meidän mäykyt, joita on kolme Tämä kolmikko yhdessä on yhtäkuin hirmumyrsky kun sille päälle sattuvat.

Yhteistyössä