A-studio tänään: Riikka Purra linjasi persut talousoikeistoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perussuomalaisia äänesti viime vaaleissa 620981 suomalaista, jotka ovat enimmäkseen hyvin pärjääviä!

Miksi ajatelisimme nyt köyhiä päätöksissämme kun saimme kerran äänemme hyvätuloisilta oikeistoporvareilta.

Suomessa, selvästi köyhimmässä Pohjoismaassa on paljon hyvinpärjääviä oikeistoporvareita
[/QUOTE]
Tai paljon yksinkertaisia yksinkertaisiin muutaman sanan lauseen viesteihin haksahtavia jotka eivät ymmärrä omaa parastaan.

Tuosta voi katsoa ja kuunnella Purran linjapuheen:

Sanna Marin: Minulla olisi ratkaisut Suomen tilanteeseen... SANNA TAKAISIN NYT !!

Ei olisi köyhien tuhoamisia kokoomus-persu tyyliin, vaan asiallista hallintoa jossa otettaisiin rahat suurista rahavirroista jotka nyt ovat verottomia.

Tätä ei kokoomus sallinut, vaan väärensi vaalituloksen ja kaappasi vallan suomessa fasisti-hallitukselle.

Kansa kadulle vaatimaan Super-Sanna takaisin luotsaamaan Suomi-laivaa.

Sanna Marin: Minulla olisi ratkaisut Suomen tilanteeseen... SANNA TAKAISIN NYT !!

Ei olisi köyhien tuhoamisia kokoomus-persu tyyliin, vaan asiallista hallintoa jossa otettaisiin rahat suurista rahavirroista jotka nyt ovat verottomia.

Tätä ei kokoomus sallinut, vaan väärensi vaalituloksen ja kaappasi vallan suomessa fasisti-hallitukselle.

Olet siis Trumpin fani.

Ei Sannaa kiinnosta, hän on FLOW-tilassa...
366726401_18386855443040500_7468640994919855188_n.jpg

Uskooko joku, että demaripuolue hänen johdollaan oikeasti olisi ollut kiinnostunut hallitustyöstä kokoomuksen kanssa?
Uusi puheenjohtaja astuu toimeen syyskuun alussa, siihen asti bailataan....

Yhteistyössä