T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai oliskohan?Alkuperäinen kirjoittaja Accra:savanna![]()
![]()
Mää oon missannut tuon(kin).Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai oliskohan?Alkuperäinen kirjoittaja Accra:savanna![]()
![]()
eilen jo tuli mieleen,kun harmaa huhuili![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää oon missannut tuon(kin).Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai oliskohan?Alkuperäinen kirjoittaja Accra:savanna![]()
![]()
eilen jo tuli mieleen,kun harmaa huhuili![]()
Voipi muutes ollakin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai eikö savannan pitäs tähän aikaan olla strippamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja taas minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai eikö savannan pitäs tähän aikaan olla strippamassa?
tänään on vapaa![]()
Siitähän sai lisäbannia. :/Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja taas minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai eikö savannan pitäs tähän aikaan olla strippamassa?
tänään on vapaa![]()
jos oot savanna niin taiat kiertää bannia??? onko viisasta?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siitähän sai lisäbannia. :/Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja taas minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai eikö savannan pitäs tähän aikaan olla strippamassa?
tänään on vapaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja taas minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai eikö savannan pitäs tähän aikaan olla strippamassa?
tänään on vapaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja taas minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai eikö savannan pitäs tähän aikaan olla strippamassa?
tänään on vapaa![]()
onko se oikeesti noin iso asia jos kiertää bannin?
Alkuperäinen kirjoittaja niih:ja a shadihan ei mitenkään puutu savannan tekemiin vääryyksiin, shadi vaan savannan puolia pitää!
vaikka modena pitäs puuttua tohon kiertämiseen ym. moden oikeudet pois jos suosii väärintekijää!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai oliskohan?Alkuperäinen kirjoittaja Accra:savanna![]()
![]()