Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:no mikset laita suoraan yv:tä?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no mikset laita suoraan yv:tä?
laitan jos hän on täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no mikset laita suoraan yv:tä?
jos mitään yv:stä ymmärrän (itse en niitä laittele) niin eikös ne pysty lukemaan sittenkin kun kirjautuu tänne, eikä siis tarvi jo olla kirjautunut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no mikset laita suoraan yv:tä?
jos mitään yv:stä ymmärrän (itse en niitä laittele) niin eikös ne pysty lukemaan sittenkin kun kirjautuu tänne, eikä siis tarvi jo olla kirjautunut
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no mikset laita suoraan yv:tä?
Kyllä,mutta mun tarvi nyt jonkun kaa puhua :'( |O
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no mikset laita suoraan yv:tä?
Kyllä,mutta mun tarvi nyt jonkun kaa puhua :'( |O
Puhu meidän kanssaMikä mättää?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:etkö sä tunne tätä a shadieeyahia ihan "oikeestikkin" ? mikset soita tai tekstaa hälle ?
*vai onks mun tiimarivihko väärässä* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:soita tiedusteluun nyt hyvä tyttö.
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:soita tiedusteluun nyt hyvä tyttö.
oli nro mutta ei enää ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:soita tiedusteluun nyt hyvä tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:soita tiedusteluun nyt hyvä tyttö.
Mutta numerotiedustelusta saat numeron.
Varmasti koko nimen tiiät.
eli soita sinne!!
Alkuperäinen kirjoittaja Zefirka:Moi
Mitä teet nyt? =) Jos se ei ole salaista numero tiedostelu tietää kaikki numero!
Sun täyty tietää nimi ja kysyä. No problem jos unohdi numero!!