Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Ukko lähti vrk pois kotoa, lapset hoidossa. Hyviä kavereita käymässä, hyvää ruoaa ja juomaa. Aamulla nukkumista pitkään.
Mitä muuta äiti voi toivoa?
p.s. sori mamhd kirjotusvirhhet
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Ukko lähti vrk pois kotoa, lapset hoidossa. Hyviä kavereita käymässä, hyvää ruoaa ja juomaa. Aamulla nukkumista pitkään.
Kuullostaa ihanalle =)
Mulla tiedossa kans ihana vapaa maaliskuulle kun kaverin kans kaksin Flamingoon ja lapset jää miehen kans kotiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Ukko lähti vrk pois kotoa, lapset hoidossa. Hyviä kavereita käymässä, hyvää ruoaa ja juomaa. Aamulla nukkumista pitkään.
Kuullostaa ihanalle =)
Mulla tiedossa kans ihana vapaa maaliskuulle kun kaverin kans kaksin Flamingoon ja lapset jää miehen kans kotiin![]()
Jos mahdollista käy siella Flamingo Spa:ssa kuumassa öljypussihieronnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Ukko lähti vrk pois kotoa, lapset hoidossa. Hyviä kavereita käymässä, hyvää ruoaa ja juomaa. Aamulla nukkumista pitkään.
Kuullostaa ihanalle =)
Jos mahdollista käy siella Flamingo Spa:ssa kuumassa öljypussihieronnassa.
Juu tarkoitus olikin että käydään myös siellä![]()