V
vierailija
Vieras
Mikael ja Emmi Granlund: Avioero!
Puolisot ovat jättäneet yhdessä avioerohakemuksen käräjäoikeuteen.
Puolisot ovat jättäneet yhdessä avioerohakemuksen käräjäoikeuteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joko tyhjensit aamulla korkkaamasI eurokossun?tuo Mikael ei minusta täytä kaikkia huippukauniiin eronneen naisen tunnusmerkkejä
jaa niinkö missä?”Ihan järkyttävää kommentointia täällä.”
”Ihan järkyttävää kommentointia täällä. Monella päivän lääkkeet näköjään vielä ottamatta.”
voi minkä mokan teitKaveri eka jutteli sen kaa ja sit kaveri meni laulaan ni tää nainen sanoi onhan se kiva mut mä haluun sut. Mut mut mä en kyl kaipaa yhden yön juttui ja kännissä. Mut me tultiin hyvin juttuun puhuttiin kaikenlaista oli mua vanhempi nainen.
Ihan järkyttävää kommentointia täällä. Monella päivän lääkkeet näköjään vielä ottamatta.joko tyhjensit aamulla korkkaamasI eurokossun?
Nooh mä tein sen päätöksen jo aikaa sitten oon sammunu monesti kännissä kesken seksin sit ollu nolona aamul ku sanottu et menit sit sammumaan. Ja tiiäks ku yks nainen tällä palstalla sai mun sydämmen niin iloiseksi ja hulluksi et oli pääpyörällä ihankuin olisi löytänyt kotiin meillä oli paljon samaa ni sit mä koen et teen sitä kohtaan väärin jos harrastan seksiä muiden kaa suht sekava juttu.voi minkä mokan teit
tosimies ei ikinä kieltäydy piparista kun sitä tarjotaan noinkin kivalla tavalla
juuri tästä syystä 90% avioeroista tapahtuu naisen aloitteestaGranlundeilla oikein tasa-arvoinen avioehtosopimus: Emmi saa Miken rahat, mut Mikke ei saa Emmin rahoja.
![]()
Tällainen avioehto on avioeroa hakevilla Mikael ja Emmi Granlundilla
Avioehtosopimuksen mukaan Emmi Granlund saa osan Mikael Granlundin omaisuudesta.www.is.fi
jotkut on sekakäyttäjiä tai ottaa vääriä lääkkeitä kun sekottaa miehen ja ex-vaimon keskenään, ktsIhan järkyttävää kommentointia täällä. Monella päivän lääkkeet näköjään vielä ottamatta.
tuo Mikael ei minusta täytä kaikkia huippukauniiin eronneen naisen tunnusmerkkejä
Nainen on kuin tornado: tulee kuumana sekä kosteana ja vie mennessään talon, auton ja lapset.juuri tästä syystä 90% avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta
rahojen lisäksi ne vie vielä lapsetkin
Ihan järkyttävää kommentointia täällä. Monella päivän lääkkeet näköjään vielä ottamatta.jotkut on sekakäyttäjiä tai ottaa vääriä lääkkeitä kun sekottaa miehen ja ex-vaimon keskenään, kts
vai onko tuo kruutti joku shemale?
Ihan järkyttävää kommentointia täällä. Krutilla on päivän lääkkeet näköjään vielä ottamatta.
Ex-jääkiekkoilija Mikko Koivun entinen vaimo Helena Koivu on löytänyt myrskyisän avioeron jälkeen nyt rinnalleen uuden rakkauden, kertoo Seiska.